Golden Rose - Holiday 56

16:11 Varjúlány 0 Comments



Bevallom, a Golden Rose lakkjai engem egészen addig nem győztek meg, amíg elő nem rukkoltak ők is homokfinisű darabokkal a Holiday kollekción belül. Akkor el is döntöttem, hogy az 58-as számot viselő IsaDora-hasonmás nekem kell, de sajnos az már elfogyott, mire eljutottam a Nailland-hez. (Azóta viszont már van a webshopban, jaj... ) Így jobb híján egy pirosas árnyalatra tettem a voksom, de ne szaladjunk ennyire előre. :)


Az ecsete enyhén lapított, ami az üveget illeti, nekem nagyon tetszik, strapabírónak tűnik, jó kézbe venni. Az egyetlen dolog, amit nem szeretek benne az, hogy ha a kupakot rácsavarom, nem oda esnek a szélei, ahová kellene. Nem tudom ezt pontosabban körülírni, sajnálom.:) Jobb lenne, ha a szögetes rész levehető lenne, mint sok más márka esetén (Chanel, Douglas, S-He), de másba tényleg nem tudok belekötni.


Az üvegben egy világos, grépfrútra emlékeztető piros alapszínt látunk pink és (enyhén zöldben játszó) arany csillámokkal megbolondítva.



Körömre felkenve is szinte teljesen ilyen, csak kicsit világosabb, de ahogy észrevettem, ez a homoklakkok sajátossága, üvegben élénkebbnek tűnnek, aztán száradás közben kifakulnak.

Egy rétegben még átlátszó, kettővel viszont már tökéletes. Az állaga kicsit sűrűbb, de teljesen jól kezelhető, érdesség tekintetében az OPI és az ANNY közé helyezném, az előbbitől durvább, az utóbbitól finomabb. A tartósságára nincs panaszom, három napig volt a körmömön, az alatt egyáltalán nem kopott, inkább talán picit lenőtt, de az meg ugye nem a lakk bűne. :)

És ha már más sand lakkokat is emlegettem: 

OPI-The Impossible, Golden Rose-56 (a margarétán kicsit élénkebb volt, mint a körmömön... furcsa), Lovely-1

Felmerült bennem, hogy esetleg hasonlíthat az egyik Lovely Baltic Sand lakkra vagy akár a fenti OPI -ra, de nem, egyikkel sem egyezik. A Lovely jóval narancsosabb a Golden Rose-nál, és az arany fénye is sokkal erősebb, az OPI pedig már csak a benne lévő glitterek miatt is teljesen más.


Nekem az egyetlen "komoly" bajom ezzel a lakkal annyi, hogy számomra egyértelműen a nyárat idézi, így a közeljövőben nem fogom túl sokat viselni, de a melegebb hónapokban biztosan gyakran előveszem majd. :)

0 megjegyzés: