Golden Rose Holiday 70

3:46 Varjúlány 0 Comments



Nem említettem a blogon, de nyáron igencsak megszerettem a fehér lakkokat, és engem is meglepett, de a vonzalom még mindig tart. Míg a többségnek a nude lakkok a mindig-mindenhová bevethető darabok, addig nálam ezt a titulust szép lassan kiérdemelték a fehérek. Elhatároztam hát, hogy beszerzek egy homokfinisűt. Sokat gondolkodtam az OPI Solitaire-én, de aztán a Golden Rose verziójánál kötöttem ki. 


Az üvegét és az ecsetét most nem részletezném, megtettem már a múltkor, a lakkról magáról viszont annál több mondanivalóm van.
Én a Nailland webshopjában lévő kép alapján arra számítottam, hogy ez egy sima fehér, csillámmentes sand lakk lesz, de nem így lett. Már az alapszín sem egy egyszerű fehér, hanem gyöngyházas-tejes jellegű, és egészen apró glitterek is vannak benne (tényleg nagyon picikék, de ezek így is inkább glitterek, nem csillámok), amik az üvegben enyhén aranyba hajlanak.
Már ez sem az volt, amire számítottam, de ért még egy meglepetés.




Ugyanis ez a lakk önmagában nem fed. Semennyi, sem vastag, sem vékony rétegben. Így aztán jobb híján arra gondoltam, hogy kipróbálom fehér alap fölött (Maybelline French White).

Egy réteg krémfinisű fehéren két vékony rétegben már működőképes lett, bár az aranyló glitterek a körmön nem érvényesültek, csak egy enyhe, selymes fényt adtak a fehérségnek. Ami a homokhatást illeti, én nem láttam a többi sand lakkomhoz hasonlónak, sokkal kevésbé volt érdes, "rücskös" a felülete, engem jobban emlékeztetett a bőrhatású körömlakkokra.

A lakkozást, a szöget, a körmöm formáját most ne nézzétek, ezen a fotón egyik sincs rendben, az enyhe fényt és a finist viszont itt sikerült leginkább elkapni.

Nem azt kaptam hát, amire számítottam, de nem bánom igazán, mert még ha bajos is a kicsike, így is tetszik, nagyon is. Olyan végtelenül elegánsnak látom ezt a furcsa finist és a fehér szín kombinációját, hogy képtelen vagyok haragudni rá. És most még abban is biztos vagyok, hogy ezt a lakkot ki fogom használni. Nyáron szeretni fogom azért, mert hűs és illik az élénk szettjeimhez, télen meg azért, mert hűs és illik a sötét ruháimhoz.

***
Frissítés!
Jikka kérte, hogy mutassam meg, milyen magában, íme: 

A hüvelykujjamon négy réteg van, a mutatón egy, a középsőn kettő, 
a gyűrűsön három, és a kicsin megint négy.

Én nem vettem észre számottevő különbséget fedésügyileg a rétegek között, viszont azt még hozzá kell tennem, mert a képen nem igazán látszik, hogy négy réteggel már elég vastag lett a körmömön a lakk.

És ha már így alakult, arra gondoltam, arról is beszúrok egy képet, ahogy a napokban viseltem: 

Két réteg S-He 279 és egy Golden Rose

Nem hinném, hogy bármilyen lakk feldobható lenne vele, mert ebben az esetben is tompított az alapszínen, és ez a hatás nem mindig néz ki szépen, viszont az ilyen pasztell, babás árnyalatokon szerintem egész jól mutat. :)
***

Nem mondom azt, hogy tökéletes és kihagyhatatlan, mert kell neki egy kis rásegítés egy jó fehér alap személyében, azzal viszont szerintem nagyon-nagyon szép.

0 megjegyzés: