The Body Shop Vanilla Bliss testvaj

10:01 Varjúlány 0 Comments



Mint rájöttem, nem volt véltetlen, hogy eddig nem ruháztam be egy normál kiszerelésű TBS testvajra sem, csak kicsire. A Chocomania ugyan tetszett, de egyik illatot sem éreztem a magaménak, a gyümölcsösek eleve kiestek, a többi meg... meh, inkább nem. De aztán megérkeztek a karácsonyi családok, a vanília pedig a gyengém, így nem is volt kérdés, hogy a Vanilla Bliss testvaj haza fog jönni velem. És nem bántam meg, egyáltalán nem.


A tégelyéről sok újat nem tudok mondani, egyszerű, semmi különös, de nincs is vele gond.
Ami az illatát illeti, nyilván vaníliás, de nem "sima" vanília, lágyabb, krémesebb attól, valamint van egy fás, már-már papíros oldala, ugyanakkor egy kis viaszos jellege is. Ha nem tudnám, hogy valamilyen kozmetikumot szagolok, egyből rávágnám, hogy egy illatgyertya. Lehet, hogy ez nem hangzik túl jól, de nekem nagyon-nagyon tetszik. :)
Az egyetlen negatívuma az, hogy nem marad meg sokáig a bőrön, én csak felkenés közben érzem, bár lehet, ez nem is hátrány, mert így biztosan nem "csap össze" a parfümömmel. 


Az eddig általam próbált testvajak közül ennek a legvajasabb, legkeményebb az állaga, és használat közben sem lágyul meg, de ez számomra egyáltalán nem zavaró. Ugyanúgy el tudom oszlatni, mint a könnyebb testápolókat, csak ez jóval kiadósabb. :)
Sokkal többet ezen kívül nem tudok mondani róla, teszi a dolgát, még az én nagyon száraz bőrömet is selymessé teszi, és ennek végre az illatába is sikerült beleszeretnem.

Hozzám hasonló vanília (és vaníliás gyertya) kedvelőknek remek választás lehet, akár ajándékba is! :)


0 megjegyzés: