Xmas Projekt - Angyal

4:01 Varjúlány 0 Comments



Az eheti témánk az angyalok voltak, barkácsolhattunk asztaldíszt, fenyődíszt stb., a lényeg csak annyi volt, hogy angyalkás legyen. Tehát elég szabad kezet kaptunk, én mégis tartottam a "feladattól", ugyanis eddig valahányszor angyalt kellett készítenem az ünnepek környékén, mindannyiszor ugyanazt az interneten lévő egyszerű sablont hívtam segítségül, nevezetesen ezt:
Legutóbb itt láttam felbukkanni, de tényleg számos helyen megtalálható. :)
Mivel más ötletem most sem volt, így ezúttal is ebből indultam ki, de azért megpróbáltam feldobni kicsit. :)  


A testük ugyanúgy papírból van, és a szívet is megtartottam, viszont a fejüket másként oldottam meg, és ha már kislány és kisfiú, gondoltam, legyen hajuk is. Pankának szempillát is festettem (mi mindenre jó a folyékony szemhéjtus :D ), igaz, a képen nem igazán látszik. Glóriát mindenképp szerettem volna nekik, a szárnyuk pedig toll, a gallérjuk viszont bevallom, csak azért van, hogy ne látszanak az illesztések.

Lehet, hogy inkább királylánynak és királyfinak tűnnek, és nem angyalnak, de dekorációnak szerintem így is megteszik.:)

Nézzetek be a többiekhez is!

0 megjegyzés: