Catrice Une, deux, trois limited edition

17:39 Varjúlány 0 Comments

C01 Meet Cherry

Először is: boldog új évet! :)
A szépségipar még ilyenkor sem áll le, a limitált kiadások csak jönnek és jönnek. A Catrice elsőként egy "franciással" indít, lássuk, ez miket fog tartalmazni. :)

C02 Meet Berry

C03 Meet Pinky

C04 Meet Rosy

C05 Meet Nudy

Érkeznek pirosítók, méghozzá egyből öt. Én először csak legyintettem rájuk, de aztán kicsit jobban megnéztem őket, és rájöttem, hogy egész különlegesek, a C02-est és a C04-est mindenképp megnézem majd közelebbről is. :)


Egy ecsetet is kapunk, talán majd vetek rá egy pillantást, de a legutóbbi Essence kabuki fiaskó kicsit elvette a kedvem az ecseteikkel való kísérletezéstől.

C01 Meet Cherry

C02 Meet Berry

C03 Meet Pinky

C04 Meet Rosy

C05 Meet Nudy

Az állandó kínálatban is van elvétve egy-két matt rúzs (bár én inkább félmattnak nevezném őket), de ezzel a kiadással jön még öt - legalábbis egy rövid időre. Azt hiszem, a Meet Berry kivételével nem az én színeim, de azért örülök nekik. 
 
C01 Meet Cherry

C02 Meet Berry

C03 Meet Pinky

C04 Meet Rosy

C05 Meet Nudy

Természetesen körömlakkok sem hiányozhatnak az Une, deux, trois-ból, viszont most ezek sem mozgattak meg különösebben, rózsaszínes árnyalatokkal nehezen esem szerelembe.


Nektek hogy tetszik ez a limitált kiadás?:)

0 megjegyzés: