Xmas Projekt - Adventi koszorú

2:32 Varjúlány 0 Comments



Múlt héten képeslapot készítettünk, most az adventi koszorú került sorra. :)

Amiben már az első pillanatban biztos voltam, az az volt, hogy nem veszek kész koszorúalapot, én sokkal jobban szeretek házilag fenyőgirlandból hajlítani. Egyrészt jóval olcsóbb így, másrészt akkorát készíthetünk, amekkorát szeretnénk, és egyáltalán nem időigényes, tényleg mindenkinek ajánlom ezt a módszert. :)
A következő "pont", amit eldöntöttem, a gyertyák színe volt. Eddig minden évben a fánk dekorációjához illeszkedett a koszorú, idén nem biztos, hogy így lesz, mert zöld díszeink nincsenek, de most mindenképp zöld gyertyákat szerettem volna.
Igen ám, csakhogy a zöld nekem egyet jelent a sötétzölddel, viszont fenyőn az nyilván nem túl mutatós. Így végül az almazöldnél kötöttem ki, és krémszínnel variáltam. (Tudom, hogy három-egy lenne a színek aránya hagyományosan, de nekem most így tetszett, bocsánat.)


(A gyatra képminőségért elnézést, sajnos most nem tudtam ideális fényviszonyok között fotózni.)

Miután a gyertyákkal megvoltam, már csak a díszítést kellett kitalálnom. :)
Ehhez a színvilághoz úgy éreztem, a természetesebb-natúr vonal illene, így gyűjtöttem néhány tobozt, s ezeket "bearanyoztam", hogy legyen egy kis fényük. (Egyesével lefújtam őket ragadós hajlakkal, majd csillámpúderrel, nem a legstrapabíróbb megoldás, de ilyesmire megteszi.) Azonban még miután ezek is a helyükre kerültek, akkor is kicsit meztelennek éreztem a koszorút, úgyhogy tettem rá egy masnit is, remélem, azért nem estem túlzásba. :)

Bevallom, én most elégedett vagyok az eredménnyel, csak azt sajnálom, hogy a képek nem lettek az igaziak, élőben szerintem sokkal mutatósabb. :)

Nézzetek be a többiekhez is!

0 megjegyzés: