BeautyBay Blending Sponge

8:41 Varjúlány 0 Comments


Amikor megjelentek a különböző "sminkszivacsok" - a Beauty Blender és társai -, ugyan kíváncsi lettem rájuk, de nem gondoltam úgy, hogy tudnának annyit, mint amennyibe kerülnek, és valóban szebben lehet velük alapozni, mint egy jó ecsettel. Így komolyabban soha nem gondolkodtam a megvásárlásukon, mígnem egy rendelés mellé ajándékba kaptam a képeken látható sminkszivacsot.

Lényegében a semminél is kevesebbet vártam tőle, jó darabig ki sem próbáltam, majd adtam neki egy esélyt, és a legutóbbi kedvences posztban már szerepelt is. Igazi sikertörténet az övé nálam. :)


A nagyobb testvéreihez hasonlóan csepp alakú és viszonylag masszív, merev, nem a legkönnyebb összepréselni - már amennyire egyáltalán lehetséges, ugyanis a tömörsége miatt nem is lehet csak minimálisan összenyomni.

Én szárazon és vizesen egyaránt szoktam használni, a víz a méretén nem változtat sokat, alig-alig lesz nagyobb tőle, azonban pont azt a tulajdonságát erősíti a nedves használat, amit a legjobban szeretek benne.


Hihetetlenül vékonyan lehet vele eloszlatni az alapozót, ha ezt használom, szinte teljesen beleolvad a bőrömbe a használt termék. Továbbá mivel nagyon kevés is elegendő így, érzetre is sokkal komfortosabb a smink, ami nyáron különösen jön jól.

A tisztításától nagyon tartottam, két-három használatonként szoktam kimosni, és féltem, hogy ez gyorsan megviseli majd, de szerencsére eddig strapabírónak tűnik. Kopásnak vagy bármi hasonlónak eddig semmilyen nyomát nem vettem észre, pedig már közel két hónapja teljesen mellőzve vannak az ecseteim miatta.

Nyilván ez csak egy típus a rengeteg szivacs közül, de ez nekem határozottan bevált, így azt hiszem, idővel egyre bátrabb leszek ezzel a terméktípussal, és talán teszek majd egy próbát a Real Techniques verziójával is. :)

0 megjegyzés: