A kedvenc nyári tusfürdöm és szappanom

5:17 Varjúlány 0 Comments


Ritkán szoktam külön bejegyzést szánni tusfürdőknek és szappanoknak, de a fenti kettőt annyira megkedveltem, és olyan jól esik használni őket a hőségben, hogy mindenképp említést érdemelnek. :)


Az Yves Rocher Jardins Monde családját nagyon szeretem, eddig bármelyik verziót próbáltam a tusfürdőkből, mind hibátlan volt. Még valamikor ősz végén-tél elején csaptam le az ylang-ylangos változatra, mikor teljesen bele voltam habarodva a hasonlónak hitt illatvilágba. Azonban ahogy itthon felnyitottam a flakont, teljesen más jellegű illat fogadott - olyan, ami számomra kifejezetten nyárias.
Nem fanyar, nem savanykás, tisztán virágos, de mégis friss és üdítő. Olyan, mintha egyszerre lenne benne az eső áztatta és a napcsókolta virág aromája. Egyértelműen megilleti a különleges jelző is, mert én hasonló illatú drogériás tusfürdővel idáig még nem találkoztam.
A márkatársaihoz hasonlóan ez sem szárít, remekül habzik és viszonylag sokáig kitart. Ha idén már nem is, jövő nyáron mindenképp újraveszem. :)


Tavasszal zúgtam bele a Lush Sexy peel szappanjába, és azóta is tart a jó viszonyunk, ami azért meglepő, mert a citrusok általában nem a szívem csücskei. Ez azonban a citromnak nem a fanyar, savas oldalát ragadja meg, hanem a kissé édeset, összességében sokkal inkább emlékeztet egy jó citromfagyira vagy citromtortára, mint magára a gyümölcsre.

Nyomokban citromhéjat is tartalmaz a Sexy peel, ez elméletileg radírozásra szolgálna, én azonban nem vettem észre ilyen hatást. Azt viszont igen, hogy sok más szappannal szemben nem szárít, nem hagy kellemetlen réteget a bőrömön és kifejezetten lassan fogy, miközben jól habzik. Nagyon-nagyon ajánlom! :)
 

Van kedvenc nyári tusfürdőtök vagy szappanotok?:)

0 megjegyzés: