Essence Effect Nail Polish - Heart Explosion

8:53 Varjúlány 0 Comments


Erre a lakkra a tavaszi megjelenése óta vágytam, azonban addig, amíg nem volt elérhető kifutó áron, nem szereztem be, viszont amint akciós lett, bekerült a kosaramba.

Az üvege olyan, mint a régi Twins lakkoké, nekem tetszik ez a gömbölyű forma és a króm kupak. :) Az ecsete viszonylag rövid és lapított, én kifejezetten kedvelem.


Az üvegében a Heart Explosion egy világos, meleg tónusú pirosnak tűnik viszonylag sok kisebb méretű arany glitterrel dúsítva.




Az állaga éppen ideális, nagyon könnyű körmöt festeni vele és viszonylag gyorsan szárad, a gyenge pontja azonban ennek is ugyanaz, mint a márkatársainak: nem kifejezetten tartós. A második nap végére bizony már megkopik, ami még éppen nem szégyellnivaló teljesítmény, de nem is acélos.

Azonban ezért a kis gyengeségért engem maradéktalanul kárpótol a színe, ami szerintem piroshoz képest meglehetősen különleges, csöppet sem unalmas.
Ugyanolyan meleg, már-már üdítő élénkpiros, mint az üvegében, azonban felkenve az aranyosság alig-alig észrevehető, a glitterek csupán némi plusz mélységet, fényt adnak a lakknak, önmagukban nem feltűnőek.

Elméletileg ez a lakk "sparkling sugar" effekttel rendelkezik, én úgy érzem, ez valahol a homok finis és a sima körömre valók között van, erre utal több tulajdonsága is. Kissé érdes, de közel sem annyira, mint a sand darabok, inkább csak olyan mértékben, mint egy glitteres lakk fedőréteg nélkül, valamint ahogy már írtam, gyorsan szárad.

Bevallom, én nagyon örülök, hogy nem hagytam ki a Heart Explosion-t, mert ha lehet, felkenve egy fokkal még jobban tetszik, mint amire számítottam. A viszonyom pont ellentétes vele, mint a nemrég bemutatott Shooting Star-ral: valahányszor ezt viselem és a kezemre nézek, tetszik, amit látok, és arra jutok, hogy jó döntés volt ezt felkenni. :)

0 megjegyzés: