Catrice Check & Tweed limited edition

5:19 Varjúlány 0 Comments

A Catrice az új limitált kiadásával már az őszre hangol, amit bevallom, én egyáltalán nem is bánok, hiányoznak már a határozott, sötét árnyalatok. :)

C01 London’s Eye

 
C02 Town of Crown

Szemre két négyes paletta érkezik égetett szemhéjpúderekkel. A London's Eye összeállítás zöldje nekem nagyon szimpatikus, még a világos árnyalattal is tudnék mit kezdeni, viszont a másik kettő nem az én világom. Ennek ellenére kíváncsi vagyok rá. :)

C01 Neutrally Brown

A márka állandó kínálatában lévő szemöldökzselét nagyon szívlelem, örülök, hogy a Check & Tweed-be is bekerült egy. A csomagolása kifejezetten tetszik!

C01 Queen’s BEAUTea time

 
C02 Mind The Red!

C03 Brit Chick

Ajakra három rúzs jön, én ezt a kiszerelést általában annyira nem szeretem, de a sötét szín teszterét biztosan megnézem majd.

C01 Flagg The Union Jack

Többször is említettem már, hogy szerintem nehéz nem aranyos highlightert találni, úgyhogy ennek is örülök most. :)

C01 London Calling

C02 England's Rose

C03 Mind The Red!

C04 Brit Chick

 
C05 Hyde In The Park

A lakkok többsége nekem kicsit tompa, de a zöld ebben az esetben is levett a lábamról. :)

Ti mit szóltok ehhez a kiadáshoz?:)

0 megjegyzés: