Catrice Feathered Fall limited edition

8:45 Varjúlány 0 Comments

Nagyon, nagyon-nagyon rég volt utoljára olyan kollekció, amelynek majdnem minden darabja megdobogtatta a szívemet. Nos, a Catrice Feathered Fall-nak sikerült elérnie ezt, lássuk, pontosan mikkel:


C01 Peacocktail


C02 Plum Plumes

 
C03 Ostrich’s Frock

 C04 Plain Plumage

Jön négy szemhéjpúder, az első kettőt nagyon szívesen látnám a készletemben, de a második kettőre sem mondanék nemet, pedig nem vagyok nagy rajongója az arany és a bronz árnyalatoknak.

C01 Peacocktail

Érkezik egy gyönyörű teal tus is, a márka folyékony szemkihúzóit kifejezetten kedvelem, remélem, ez sem okoz majd csalódást. :)

C01 Golden Plum-e

Alapvetően nem rajongok a Catrice szájfényekért, de a fenti árnyalat elvarázsolt. Különlegesnek, mégis hordhatónak tűnk.


 C01 Plain Plumage

C02 Red-y To Fly

C03 Plum Plumes

A rúzsok közül az első nem az én világom, de a másik kettő nagyon is!

C01 Golden Plum-e

C02 Peacocktail

C03 Skie’s Force

Mindhárom lakkot gyönyörűnek látom, viszont az utolsó tűnik igazán kiemelkedőnek, ha élőben is ilyen szép lesz, nem fogok tudni ellenállni neki.


C01 Feathery Fact

Tartozik még a kiadáshoz egy fedőlakk is, én nem vagyok a szálas megoldások híve, de ez még így is szimpatikus. :)


Nektek hogy tetszik a Feathered Fall? Én nagyon remélem, hogy nálunk is kapható lesz. :)

0 megjegyzés: