Körömlakk mánia - Nailland csomag

5:31 Varjúlány 0 Comments

Azt hiszem, fölösleges lenne titkolnom, hogy nagyon szeretem a körömlakkokat, azonban a szeretetem elég hullámzó: már többedik éve nyáron könnyen elvagyok három-négy lakkal, az ősz közeledtével azonban, mikor aktuálissá válnak az általam preferált színek, rengeteg körömre valót tudnék a kosaramba tenni. Így van ez most is, ráadásul újabban a kicsit különlegesebb, nehezebben beszerezhető darabok vonzanak, igaz, nekem vidékiként még a Nailland választéka is ilyennek minősül.

A most futó akciójukat képtelen voltam kihagyni, és beszereztem néhány régóta vágyott árnyalatot. :)


Az A-England Saint George-ról rengeteg képet láttam, mindegyiken tetszett, de egy pillanatra sem voltam biztos benne, hogy magamon is szeretni fogom - csupán ezért halogattam eddig a megvásárlását. Hiba volt, elárulom, hogy máris nagyon megszerettem, igyekszem minél hamarabb írni róla. :)

A Briarwood a megjelenésekor még csöppet sem csábított, sőt, vállalom: egészen az elmúlt hetekig egyáltalán nem tetszett. Most sem gondolom úgy, hogy az én színem, de muszáj volt adnom neki egy esélyt. Még nem próbáltam ki, de már nagyon kíváncsi vagyok rá. :)


A China Glaze Rendezvous with you nagyon hasonlít a kedvenc Catrice lakkomhoz, ami már igencsak fogyóban van, így még valamiféle érvem is van a megvételére. Nem úgy a Red-y & Willing-éra, amiről még Edina is inkább lebeszélt a Twitteren, mondván az Orly Smolder szebb, ami történetesen az egyik kedvenc lakkom, de még így sem tudtam nemet mondani rá.


Ajándékként két lakkot kérhettem a fentiek mellé, a China Glaze-ek közül nem volt kérdés, hogy a Don't make me wine lesz a szerencsés, a kettő plusz egy akcióban lévő A-England-ek közül viszont nehezen választottam. Végül a nem túl különleges Guinevere lett a befutó, mert kíváncsi vagyok, hogy mit tudnak a márka krém darabjai, továbbá igencsak fogyóban van a hasonló piszkos pasztell lila körömre valóm.

Idővel biztos, hogy minden lakk sorra kerül majd, és megmutatom őket élesben is, holnap pedig jönnek az augusztusi kedvenceim. :)

0 megjegyzés: