Beauty Scenario (avagy szépség szituációk) TAG

3:36 Varjúlány 0 Comments

Mára egy teljesen más bejegyzést terveztem, de mint rájöttem, ahhoz még hiányzik egy kép, úgyhogy ma azt a kérdéssort fogom kitölteni, amivel Lollynál találkoztam nemrégiben.

1. Meg kell szabadulnod minden alapozódról és csak egy high-end és egy drogériás darabot tarthatsz meg. Melyikeket választod?


A drogériás kínálatból a Max Factor CC-t választanám, high-end alapozóm még nem volt, de a Chanel Perfection Lumiere nagyon csábít.

2. Egy interjún vagy és a téged interjúztató hölgynek rúzs tapadt a fogára. Megpróbálod ezt a tudtára adni valahogyan vagy úgy teszel, mintha észre sem vetted volna?
 
Ha észrevenném, mindenképp szólnék neki, de úgy, hogy ne érezze rosszul magát tőle, világossá tenném, hogy jó szándékkal jeleztem. De egyébként elég kevés esély van rá, hogy én észrevegyek ilyesmit, egyszerűen nekem nem tűnnek fel a kisebb-nagyobb bakik. 
 
3. Nem érzed túl jól magad (lelkileg) és szükséged van egy 'szólíts meg és szedj fel' rúzsra. Melyikre esik a választásod?
 
 
Azt hiszem, ez nálam naponta változik, de most a Catrice Alluring Pink-et venném elő. Élénk, vibráló, de teljesen más, mint a szokványos vöröseim, és néha kell egy kis változatosság. 

4. Visszamész az időben egy napra a tini éveidbe. Mit változtatnál a hajadon és a sminkeden?

Nem vágatnám annyira rövidre a hajam és korábban kezdenék el sminkelni. Igen, korábban. :) Én körülbelül tizennégy évesen vettem az első szájfényem, és minimum tizenhat voltam, mikor egy gyenge fedésű alapozó a kezembe került. Rendszeresen pedig csak a húszas éveim elején kezdtem el sminkelni. Nem mondom, hogy ez késő, de én szeretek különböző kencékkel bíbelődni, kár volt addig várnom vele. 

A gimnáziumi tablóképem, itt sem mondható hosszúnak a hajam, de volt még ettől rövidebb is:


5. A fodrászodtól egy vállhosszúságú Pixie Lott frizurát szeretnél, azonban ő félreérti és egy rövid, pixie frizurát készít neked. Mit teszel? a) mosolyogsz, megköszönöd, majd zokogva hívod anyukádat b) elsírod magad a fodrász székben kellemetlen helyzetet teremtve c) panaszkodsz az üzletvezetőnek és kártérítést kérsz
 
Egyiket sem. Eleve miközben vágja a hajam, igyekeznék figyelni, de ha nem tűnne fel, akkor miután elkészült, nyomatékosan jelezném neki, hogy nem ezt beszéltük meg, és megkérném, hogy máskor bánjon óvatosabban az ollóval.

6. A barátnőd meglep egy négynapos kiruccanással, de mindössze egy órád van összepakolni. Melyik 'mindenes' palettádat viszed végül magaddal?


Jelenleg egyiket sem, a Painterly-met vinném és néhány rúzst, de miután végre lecsapok rá, biztosan a theBalm Hawaii paletta kerülne a csomagomba.
 
7. Kirabolták a házadat, de nyugi mindenki rendben van, azonban a smink készletedet lefosztották. Melyik termékedért imádkozol, hogy biztonságban legyen?

Mindenem pótolható, csak az a kérdés, hogy mennyi idő alatt, és mi kell folyamatosan. :) A kedvenc MAC rúzsomon és krémes szemfestékemen is gondolkodtam, de a NYX HD korrektorom fontosabb. Úgyhogy azt szeretném biztonságban tudni.
 
8. A barátnőd kölcsönkéri az egyik sminkcuccodat, de elég leharcolt állapotban adja vissza. Mit teszel? a) úgy teszel, mintha észre sem vetted volna b) megkérded, hogy vegyen egy másikat helyette c) titokban te is ugyanezt teszed az ő sminkuccával

Az a-t választom, de ismerem a barátaimat annyira, hogy tudom, ha előfordulna ilyesmi, elnézést kérnének. Nekem az pont elég. :)

Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is! :)

0 megjegyzés: