Bomb Cosmetics Kerti Party fürdösüti

1:46 Varjúlány 0 Comments

Nincs túl gyakran időm elterülni egy kád vízben, ezért a fürdőtermékeket csak ritkán veszem szemügyre, de néhány hete felfigyeltem néhány akciós fürdősütire a Müllerben. Mindegyik verzió nagyon tetszett, de a Kerti Parti fantázianevűbe sikerült bele is habarodnom az illatának köszönhetően.


A kialakítása szerintem nagyon bájos, a rózsaszín sütiforma néhány köménymaggal (?) és egy ostyából készült virággal van díszítve.

Én az illatában a szantálfát érzem uralkodónak, ehhez kapcsolódik némi ylang-ylang és egy kevés vanília, de abból is a leglégiesebb fajta.

Bár mindhárom alkotóeleme (általában) viszonylag karakteres, és ahogy számítani lehet rá, összességében intenzív a fürdősüti illata, mégsem túl sok, egyetlen pillanatra sem válik agresszívvá. Sokkal inkább puha, könnyed és enyhén édes.


Eddig minden szép és jó.

Mivel nem használtam még fürdősütit, utánanéztem, hogy a vízbe kerülés előtt el kell-e morzsolni, de a tájékoztató szerint elegendő beledobni a kádba. Így is tettem, és lassan szét is olvadt a vízben, illatossá és különösen lággyá téve azt.

Azonban habot egyáltalán nem képzett, és lehet, hogy ez a koncepció része, egyáltalán nem is lenne feladata habzani, de én mást vártam: nagy-nagy habot, olyat, mint amilyet a Lush hasonló termékeinél tapasztaltam.

A víz végig illatos maradt, a bőrömön is kitartott több órán keresztül, valamint mintha még enyhén táplált volna is, de a hab nekem borzasztóan hiányzott. Emiatt nem tudom, hogy fogok-e még esélyt adni a többi típusnak,  pedig minden más szempontból remekül teljesített... kár.

Próbáltatok már Bomb fürdősütit?

0 megjegyzés: