Rimmel - Lose your lingerie

1:00 Varjúlány 0 Comments


A szerzeményes bejegyzésben már mutattam, hogy hirtelen felindulásból - na meg azért, mert féláron volt - vettem egy rám egyáltalán nem jellemző nagyon-nagyon halovány rózsaszín Rimmel lakkot.

Miután hazahoztam, sokáig nem mertem kipróbálni, mert szinte biztos voltam benne, hogy kudarc lesz, és még azt a háromszáz forintot is sajnálni fogom érte, amit kiadtam rá.
Múlt hétvégén azonban elegem lett a bizonytalanságból és felkentem.


Az üvege és az ecsete a Rimmel 60 seconds családjáéval megegyező (ez az árnyalat a Rita Ora kollekció része).
Én mindkettőt egyre jobban kedvelem, az ehhez hasonló, széles és lapos ecsetekkel tudok a legkönnyebben dolgozni, az üvege pedig szerintem az egyszerűsége ellenére szép.


A Lose your lingerie a felkenés előtt maga a megtestesült tavaszi álom. Fakó rózsaszín, a fényviszonyoktól függ, hogy mennyire hideg vagy meleg a tónusa, de zömében inkább meleg.
Ráadásul még néhány ezüst csillámmal is meg van bolondítva, amitől csak még üdébb az összkép.




A körmön viszont rémálommá változik. Rajtam sajnos a színe sem az igazi, de vannak nagyobb problémák is: én eleve nehezen boldogulok a sűrű lakkokkal, de ezzel szerintem mindenkinek gondja lenne. Mert nem elég, hogy sűrű, még nyúlós és ragacsos is. Csíkoz, foltos.
Rettenetesen, hihetetlenül nehéz boldogulni vele, és most ki merem jelenteni, hogy ez nem csak azért van, mert én nem bírok el a sűrűbb formulával.

A fedése két rétegben is elegendő lenne, azonban egy harmadik nélkül képtelenség volt egyenletes hatást elérni vele.

A színe rajtam sajnos egyértelműen előnytelen, élőben még sokkal-sokkal rosszabb volt, mint a képeken. Sajnos nem csak azért, mert nem vagyok az ilyen árnyalatokhoz szokva, hanem mert nagyon furcsán sárgának-sötétnek tűnt mellette a bőröm, és mű hatású volt. Ez a legjobb szó rá, mű. Furcsa módon ez a világos szín sokkal idegenebbnek hatott rajtam, mint egy piros, zöld vagy akár fekete.

A fentiek mellett még a tartóssága sem acélos, a második napon több helyen is megpattant.

Nem-nem-nem, azt hiszem, jó ideig ismét nem fogok világos rózsaszín lakkokkal próbálkozni.

0 megjegyzés: