Catrice Doll’s Collection limited edition

1:17 Varjúlány 0 Comments

A Catrice ismét előrukkolt egy limitált kiadással, lássuk, miket fog tartalmazni. :)




C01 Playing in Lavender Heaven

C02 Hide & Green

C03 Be My Porcelain Doll!

Érkezik három "szatén matt" szemhéjpúder, egyikről sem gondolom, hogy az én színem, mégis csábítanak, érdekes módon különösen a lila.

C01 Black

Egy matt folyékony tus is része a válogatásnak, a Catrice tusait nem tartom rossznak, és matthoz még nem is volt szerencsém.

 C01 Black

A Glamour Doll szempillaspirállal a megjelenése óta szemezek, de mivel nincs jó tapasztalatom a Cosnova pillafestékeivel, rendre visszarakom az állványra. Szép a csomagolása és a keféje is tetszetős, de azt hiszem, ha mégis megvenném, inkább az állandó választékból tenném. 

 

Kapunk egy soros műszempillát is, nekem ez kicsit túl... extrém. :)
 

C01 Droll like a Doll

Egy különleges kiszerelésű pirosító is került a kollekcióba, szép, de azt hiszem, ezt sem nekem találták ki.

C01 Droll like a Doll

C02 Playing in Lavender Heaven

C03 Hide & Green

C04 Be My Porcelain Doll!

Csakúgy, mint a szemfestékek, a lakkok sem az én árnyalataim, mégis ezek is tetszenek, és itt is kiemelten a lila. Ha egyvalamit választhatnék ebből a kiadásból, biztosan a Playing in Lavender Heaven lenne az.

C01 Catch me if you’re Ken

Végül pedig a legérdekesebb dolog: körömágy tetoválások. Nem hinném, hogy nekem előnyösek lennének, de az ötlet szimpatikus.

Nektek hogy tetszenek? :)

0 megjegyzés: