Essence Cinderealla trend edition

4:20 Varjúlány 0 Comments

Az Essence a legújabb trendkiadásában a Disney-vel működik együtt - a hamarosan érkező élőszereplős Hamupipőke köré kreáltak egy kollekciót.
Én a filmet már nagyon várom, és ebből is mindenképp be fogok szerezni legalább egy, de inkább több dolgot.

Nézzük egyesével a termékeket:



01 it's more than i ever hoped for

Érkezik egy paletta Hamupipőke színeivel. Szép, de én a sötétkék kivételével egyiket sem tudnám használni.

01 sing, sweet nightingale, 02 so this is love

A szájfények különlegesnek tűnnek, azonban a 02-es a többségnek valószínűleg nem állna jól. A 01-es azonban szimpatikus... kifejezetten az.

01 so this is love

Kapunk egy pirosítót is, ez tűnik a kiadás leguniverzálisabb darabjának, én valószínűleg erre fogok beruházni.

01 the glass slipper

A highlighter nagy örömömre nem arany tónusú, hanem rózsás, ha élőben is ilyen lesz,nehezen fogom az állványon hagyni.



01 sing, sweet nightingale, 02 bibbidi-bobbidi-boo, 
03 prince charming, 04 watch out lady tremaine!

A lakkok egyike sem illik hozzám, sem a színük, sem a finisük, de elismerem, hogy bájosak. :)

01 the glass slipper

A "sima" körömlakkok mellé egy topper is jön, azt hiszem, láttam már hasonlót, de még így is érdekesnek tartom.
 

Körömmatricák is érkeznek, nagyon gyerekesek, de bevallom, én egy lustálkodással töltött hétvégén roppant szívesen viselném őket.

Nektek hogy tetszik a Cinderella?:)

0 megjegyzés: