A hét zenéje: Francis Cabrel - Octobre

11:45 Varjúlány 0 Comments



Így, utólag most már elárulom, nem voltam a legvidámabb hangulatomban a héten. Tudom, hogy van, aki ilyenkor direkt valami nagyon "boldog" zenét hallgat, de én nem tartozom közéjük, az én kis lelkemnek most valahogy jobban esett a kicsit szomorkásabb muzsika.

Egyik Youtube-os barangolásom során bukkantam rá erre a zenére, és rögtön megtetszett, számomra valamiért kicsit "mélázó", visszatekintő, tipikus vasárnap délutáni: ugyan elméletileg még szabad vagy, de tudod, hogy reggel kezdődik minden elölről, és már ez frusztrál, így az utolsó láblógatós perceket sem tudod igazán kiélvezni.

Tudom, ez most kicsit kuszára sikeredett, de képtelen voltam világosabban megfogalmazni, mit is szeretek ebben a muzsikában, a lényeg, hogy hallgassátok meg, mert szerintem nagyon jó.:)


Ti mit hallgattatok legtöbbet a héten?:)

0 megjegyzés: