Bare Study + Hourglass Beige

10:19 Varjúlány 0 Comments



Az utóbbi napjaim, sőt, heteim elég zsúfoltak voltak, és úgy néz ki, ez ebben a hónapban már nem is lesz másként. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de a fáradtság, nyúzottság az én arcomra azonnal kiül. Több-kevesebb sikerrel próbálok ezen sminkkel segíteni, általában ilyenkor (is) a jól bevált világos, fényes színeket használom, valami üdítő, természetesebb rúzzsal és persze jöhet a korrektor. Ma is valami ilyesmit dobtam össze.:)





A szememre két fényes, aranyos színt tettem, a Bare Studyt és a L'Oréal Infaillible púderek közül a Hourglass Beige-t, majd próbáltam egy csöppnyi árnyékot is odavarázsolni a matt MUA - egyébként rettenetes minőségű - szemhéjpúderekkel az Undressed palettából. Húztam egy nagyon vékony tusvonalat, szemceruza került a vízvonalamra és a pilláimra spirál, ennyi.:)
Újabban előszeretettel kísérletezem a bronzosítással/kontúrozással, ez most sem volt másként, majd némi pirosítót tettem még a pofimra.
A számra az egyik kedvenc "natúr" rúzsom került, de csak nagyon óvatosan, ütögető mozdulatokkal vittem fel, s ezzel el is készültem.:)

Arc:
Skin 79 Vital BB krém
Essence Stay All Day korrektor (10, Natural Beige)
E.L.F. pirosító-bronzosító duó pirosítója
Alverde Duo Bronzer (10, Light Bronze)
Maybelline Dream Mat púder (02, Rose Ivory)

Szemöldök:
E.L.F. szemöldökzselé (Dark)

Szem:
Essence Colour Arts szemhéjalapozó
MAC Paint Pont (Bare Study)
L'Oréal Color Infaillible szemhéjpúder (002, Hourglass Beige)
MUA Undressed paletta (3-as és 5-ös szín)
Catrice szemhéjpúder (090, Bring Me Frosted Cake)
Essence Long Lasting szemceruza (01, Black Fever)
Maybelline Master Precise szemhéjtus
Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál

Száj:
Bourjois Rouge Edition (17, Rose Millésime)

0 megjegyzés: