E-bay, baglyok

11:36 Varjúlány 0 Comments


Már jó ideje ideje erős kislány vagyok, és az E-bay közelébe sem megyek. Azonban tegnap este megtört a jég, és elkezdtem nézelődni. A kozmetikai részre éppen csak rápillantottam, de a bizsuk közé már bevetettem magam, és... nos, egyből lett jó néhány kiszemeltem, arra gondoltam, megmutatom őket.:)



Az első egy sima baglyos nyaklánc. Igen, tudom, ilyen már mindenkinek van, de engem csak most ért utol a bagolymánia. Ráadásul annyiszor éreztem már reggelente, hogy hopp, ehhez az összeállításhoz mennyire passzolna egy ilyen lánc... Azt hiszem, ha elcsábulok, nagyon fogom szeretni és leszaggatni sem lehet majd rólam.




Ez is egy elég népszerű darab, de talán a kövek miatt mégis kicsit egyedibb, mint az előző, viszont ez lehet a hátránya is: nem tűnik annyira sokoldalúnak. De attól még aranyos, nagyon aranyos... 



Azt hiszem, ez a szív elég megosztó, vagy nagyon tetszik valakinek, vagy nagyon nem. Nos, én az előbbiek táborát erősítem, olyan... "rockosnak" látom, ráadásul a kedvenc piros felsőmhöz is nagyon illene.  

 


Kicsi baglyok sok színben, nem kifejezetten nőiesek, de szerintem pont ezért vagányak.:)




Ez volt az első baglyos bizsu, amire rábukkantam, szintén nagyon sok színben kapható, a kép nem a legjobb minőségű, de a feketét, lilát és zöldet egyaránt elfogadnám belőle. 

 


Ez a kis szépség már nem tartozik az egydolláros vonulathoz -igaz, nem is kerül sokkal többe-, és bár a babakék és barack/halványabb korall nem az én színem, úgy érzem, erre szinte biztosan lecsapok, csodaszép szerintem.:)



Az utolsó bizsu ez a nyakék, szeretem az ilyen, kicsit nagyobb darabokat is, nagyon tetszene, viszont drágállom. Jaj, és bézsben is van, nem csak sárgában!



Végül pedig egy kozmetikum, amivel már szemezek egy ideje: Skin Food Good Afternoon Honey Black Tea BB krém. A Skin 79 Vital-omat már idestova fél éve használom egy rövidebb időszak kivételével minden nap, és azt hiszem, lassan a végére fogok érni, ideje lesz utánpótlást keresni. Most ez a mézes-fekete teás tűnik a legszimpatikusabbnak.


Nektek van ezekhez hasonló bizsutok, esetleg próbáltátok a BB-t?:)

0 megjegyzés: