DIY Adventures: Glitter-csillámpor

4:59 Varjúlány 0 Comments


Először is szeretnék elnézést kérni a kis kimaradásért, nagyon sok dolgom akadt, egyszerűen nem volt időm bejegyzéseket készíteni, de igyekszem lassan újra visszarázódni .:) 

A DIY Adventures áprilisi témája a glitter és a csillámpor, aminek nagyon-nagyon örültem. Már az első pillanatban eldöntöttem, hogy körömlakkot fogok kutyulni, azonban persze megint elhúztam a dolgot, és végül nem tudtam kivitelezni, amit szerettem volna. Viszont pár hete készítettem néhány franken lakkot, és bár már Twitteren is láthattatok róluk egy képet, arra gondoltam, most ezeket mutatom meg.:) 






Mindhármat több lakkból és csillámporból vagy glitteres topperből kavartam, nem mindre emlékszem már, pontosan hogy készült, de azért leírom, amiben biztos vagyok:

- Az első, burgundi-bordó csillámos alapja az Essence Must-have (ezüst fényű sötétszürke), ehhez adtam némi pink csillámos pirosat, végül pedig arany csillámport, sajnos ez felkenve már alig érvényesül.

- A lila az Essence The one and only-n (krémes levendula) alapszik, ebbe került egy kevés a Maybelline Tutti Fruitti-ból (lila ezüst-zöld csillámos fedőlakk), majd még némi zöld csillámport adtam hozzá.

- A harmadik, glitteres lakk elkészítését már ezer éve terveztem, az egyébként rettenetes Essence Time for reflection-t dobtam fel a Circus confettivel, és hogy legyen némi fedése, a Maybelline French white-ból is tettem bele pár cseppet.


Mindet két rétegben kentem fel, nekem az utolsó a kedvencem, azt már többször is használtam, nagyon bohókás szerintem.:) Ami mindre igaz, az az, hogy fedőlakkot igényelnek, mert a csillámok és a glitterek miatt nem teljesen egyenletes a felületük, de ezt az alkut szerintem érdemes megkötni.:)


Nézzetek be a többiekhez is:

Bellala (Bellala Blog) 
CRaPTRaSH (CRaPTRaSH ViLáGa)

0 megjegyzés: