The Beauty Blogger Tag

11:03 Varjúlány 0 Comments

Lollynál bukkantam erre a TAG-re, rég volt már ilyen, és igazság szerint ma nincs is időm hosszabb bejegyzésre, úgyhogy kitöltöttem gyorsan ezt.:)

1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Göndör, de nem az a szép, rendezett göndör, hanem kócos, kezelhetetlen és durva tapitású. 

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Eddig még csak egyszer volt hennázva, azt magamnak csináltam. 



3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Általában kibontva van, de néha összefogom-összekötöm. 

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Magamnak szoktam.:)




5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Általában három-négynaponta, de az utóbbi időben gyakrabban, egy-kétnaponta. 

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Télen is.
 

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
A sietős reggeleken öt percig, de ha ráérek, félórán keresztül is tudok pepecselni.:)

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Az arcomat, fordítva nekem nagyon furcsa lenne. 

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Háát... Jó, beismerem, inkább gyűjtöm őket. 

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Ritkán, csak alkalmakkor vagy ha gyakorolgatok, pedig szeretem. 

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Mit jelent az, hogy teljes? Én befejezettnek szoktam érezni, szóval azt hiszem, igen.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Igen. Nem attól függ a sminkem, hogy épp megyek-e valahová aznap.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Igen, bár azért ha végiggondolom, ritkán van ilyen.

14. Mennyi "high-end" terméked van?
Én a MAC-et nem sorolnám a high-end kategóriába, így csak a Müller outletes rúzsok. 

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Csak nagyon ritkán, pedig többször kéne, mert egyébként azt veszem fel, ami legfölül van.

 

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Ritkán. Uh, nagyon ritkán. Most, hogy végiggondoltam, lassan fél éve ugyan azt hordom mindenhová. 

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Általában negyed nyolckor kelek, és későn, nagyon későn fekszem le, mindig éjfél után. 

18. Milyen gyakran sportolsz?
Naponta tornázom egy keveset, de azt nem merném sportolásnak nevezni. 

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Bal, jobbal egyszer próbáltam írni, de két szó után fel is adtam a dolgot. 

20. Milyen magas vagy?
Pontosan nem tudom, de 180 centiméter körül lehetek. 

21. Beszélsz idegennyelveket?
Angolul tudok valamennyire, franciául és németül pedig egy nagyon kicsit.:) Valaha tanultam spanyolt is, és egy kis román is ragadt rám, de azt nem nevezném nyelvtudásnak. 

22. Vannak háziállataid?
Sajnos nincsenek, pedig nagyon szeretnék egy macskát. 

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Ha be van kapcsolva a számítógép, akkor egy lapon mindig be vagyok jelentkezve, szóval elég sűrűn. 
 
24. Olvasol kommenteket blogokon?
Azokat a bejegyzéseket, amik valamilyen fronton az utamba kerülnek, igyekszem elolvasni, de a kommenteket már nem mindig. 

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Nem, nem vagyok listaíró típus, plusz így abban is reménykedem titkon, hogy elfelejtek pár dolgot.:)

26. Hogy jött a blogod neve?
Nem sokat gondolkodtam rajta, lényegében ez volt az első, ami eszembe jutott, de nem szeretnék váltani, jó nekem ez most már így.:)

27. Milyen kamerát használsz?
Panasonic DMC-FS15, nem egy csúcsmodell, de igyekszem a legtöbbet kihozni belőle.

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Hááát... nem elég gyakran.


29. Mi a kedvenc színed?
A piros.:)

30. Káromkodsz?
Nem, soha. Vagyis... írásban használok néha erősebb szavakat, de csak a nyomatékosítás/figyelemfelkeltés miatt, viszont azok még nem minősülnek káromkodásnak.

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Hümm... írom a szakdolgozatom, aztán zuhany, és ha még lesz erőm, körmöt lakkozok, ennyi.:)


Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is!:)
  
                           

0 megjegyzés: