Alverde hajápoló vaj

9:07 Varjúlány 0 Comments



A márciusi kedvencek között szerepelt már ez a kence, és említettem, hogy szeretnék bővebben is írni róla, nos, itt a bejegyzés.:)

Korábban az Alverde sima testvaját (is) használtam a hajamra, teljesen elégedett voltam vele, de szerettem volna kipróbálni a direkt hajra való verziót is.:)

Egyszerű tégelyben érkezik a 200 milliliternyi termék, a teteje jól zár, viszont a dobozka csordultig van a krémmel, ráadásul nem teljesen merev műanyagból készült, ahogy megfogom, hajladozik. Eleinte emiatt kicsit problémás volt a használata, mert mindig került belőle oda is, ahová nem kellett volna, de ahogy fogyott belőle, megoldódott ez a gond.
Nem a csomagolása a kedvencem, de elnézem neki ezt a kis gyengeséget. :)



Az illata viszonylag enyhe, hasonló a makadámdiós testvajéhoz, krémes, semleges, nekem mégsem a kedvencem, igaz, nem is találom zavarónak.
Állagát tekintve olyan, mint egy nagyon sűrű krém, ebben is a márka testvajára hajaz.

A címke szerint kétféleképp alkalmazható: hajmosás előtt, lényegében pakolásként, vagy hajmosás után, tulajdonképp hajvégápolóként.
Nos, én az előbbi módon csak egyszer vetettem be, mert más pakolással kísérletezem, úgy is bevált, puhább, lágyabb lett tőle a hajam, de csodát a már száraz hajammal tett. Egyszerre nagyon kis mennyiséget használok, lényegében csak hozzáérintem az ujjam a tégelyhez, és azt belemasszírozom a hajamba. Ha kevésnek érzem, akkor esetleg megismétlem ezt a "procedúrát". Azért nem használok egyszerre többet belőle, mert elég nehéz nagyobb adagot eldolgozni a hajban, és ha nem sikerül, egyrészt összeragadnak a szálak, másrészt látszik is a fehér krém.
Ha viszont úgy használom, ahogy írtam, az eredmény egy erős, de mégis lágyabb, kevésbé szúrós frizura, aminek még a tartása is jobb és formázhatóbb is. Márpedig ez az én göndör hajamtól nagy szó.:)
Ha elég türelmem van hozzá, akkor mikor beledolgozom a hajamba, kis loknikat is megpróbálok kialakítani, és ezek javarészt meg is maradnak.

Két kép közvetlenül a használata után:


Lehet, hogy nem úgy látszik, de higgyétek el, az én hajamtól nagy teljesítmény, hogy csak ennyire tűnik szálkásnak, durvának.:)

A hosszú távú hatásáról nem tudok beszámolni, mivel még csak pár hete használom, de az biztos, hogy nagyon sokáig elég lesz ez a tégely még az én igen dús hajamra is.


Összességében: A csomagolása nem a legjobb, és a használatára is rá kell érezni, viszont ha ez megtörténik, a durva tapintású, szálkás hajjal csodát művel, aki hasonló problémával közd, annak csak ajánlani tudom!:)

0 megjegyzés: