Lush Sweetie Pie tusfürdö zselé

9:43 Varjúlány 0 Comments



Amióta beszereztem, folyamatosan használom ezt a tusolózselét, úgy érzem, most már megérett a véleményem arra, hogy megosszam veletek.:)

Csavaros tetejű műanyag dobozkában érkezik, én azt a csomagolást kifejezetten praktikusnak érzem, ha nem is egy szépség.


 

Ebben a kencében, ahogy sejthető, az állaga a legkülönlegesebb. Tényleg zselészerű, engem valamiért kicsit a kocsonyára is emlékeztet. Szerintem egész mutatós, sötétlila, de kék csillámokkal is feldobták, amik használt után szerencsére nem maradnak meg a bőrön, de maga a látvány nagyon jópofa.:)
Ami ennek az állagnak a hátránya, az nem más, mint hogy csúszós. Egy darabig még talán mókás is, hogy utána kell kapni, de némi idő elteltével az ember rájön, hogy mégsem olyan jó folyton a zuhanytálcáról, kádból felszedni, ráadásul én még csöppet balesetveszélyesnek is érzem, de azért nem akarok túlzásokba esni.:)

Az illatát leginkább bogyósgyümölcsösként tudom behatárolni, én ribizlit, talán némi áfonyát és feketecseresznyét is érzek benne, kiegészülve egy nagyon kicsi gyógyszeres "zamattal". Tudom, ez utóbbi nem hangzik valami jól, de nekem kifejezetten tetszik.:)

A tetőn lévő címke szerint ez a zselé nagyjából olyan, mintha egy szappant és egy tusfürdőt ötvöztek volna. Bevallom, ha ez már az üzletben feltűnik, nem biztos, hogy hazahozom, nekem eddig ugyanis -két kivétellel- nagyon rossz tapasztalataim vannak a szappanokkal.
Tudom, sokan azt mondják, hogy száraz bőrre az talán még jobb is, de én sajnos eddig magamon nem ezt vettem észre, szinte mind szárít, van, amelyik kevésbé, de a többség borzalmasan. A Sweetie Pie viszont nem, csöppet sem, ez mindenképp nagyon nagy pozitívum.

Az oldalán lévő szöveg szerint kétféleképp használható: szappanként, vagy akár lecsíphetünk belőle egy darabkát és azt is felhabosíthatjuk. Nekem az utóbbi nem volt túl szimpatikus, kipróbáltam, de sokkal jobban bevált az első felhasználási mód, mivel a kis darabkák elég nehezen oldódnak fel -már, ha egyáltalán-, és azért úgy elég gyorsan fogyna.

Most már több hete minden nap ezért nyúlok a zuhany alatt, szép lassan kezd... nos, szétfoszlani, kisebb-nagyobb darabok szakadnak le róla, ami nem túl szívderítő, de azt hiszem, így is bőven kitart egy tégelynyi ebből addig, mint egy flakon tusfürdő.

Ha elfogy, és alkalmam adódna rá, biztosan nem venném újra, annak ellenére, hogy olyat tud, amit más szappanszerű kence nem. Viszont nem bántam meg, hogy egyszer beruháztam rá, már csak az egyedisége miatt sem, de az illata is mindenképp a pozitív oldalt erősíti.:)
Röviden: egy próbát, mint érdekesség, megért, de részemről ennyi.


0 megjegyzés: