Yves Rocher Vanilla és Raspberry EDT

10:32 Varjúlány 0 Comments



Ígértem róluk bejegyzést, hát itt is van.:)

Hivatalosan mindkettő EDT, a vaníliás már pár hónapja felkerült a kívánságlistámra, a málnás verziót pedig nyári "elfújkálós" illatnak választottam.:)

Az üvegük nem egy gyönyörűség, a ragasztott címke nem emeli a külső fényét, és a kupakkal is vannak gondok: a műanyag, amiből készült, nem a szívem csücske, ráadásul mindkettőé szorul, nagyon nehéz levenni és visszatenni, de szerintem ezek olyan dolgok, amikkel ki lehet békülni a kedvező árért cserébe.:)




Azt hiszem, nem lepek meg senkit azzal, ha azt írom, a Vanilla áll hozzám közelebb. Egyszerű, tiszta vanília, én egy az egyben olyannak érzem, mint mikor kinyitunk egy zacskó vaníliás cukrot.
A legtöbb hasonló, egy jegyből álló illattal az a gondom, hogy unalmas: nos, a vanília nekem önmagában sem tud az lenni. Egymaga is vibrál, egyik pillanatban még nagyon édesnek, "melegnek" érzem, a másikban viszont már kicsit szúrós, aztán ez újra megfordul... Ráadásul van benne egy icipici füstösség is, ami engem a karácsonyra emlékeztet.
Hiába, a vanília a kedvenc illatjegyem, nincs ezen mit ragozni.:)

A tartósságával én teljesen elégedett vagyok, nyilván nem olyan, mint egy magasabb árkategóriás parfüm, de hat órát rajtam gond nélkül kibír, és ha úgy alakul, bátran újrafújom. Sok bonyolultabb illatkölteménnyel ezt nem merem megtenni, de az egyszerű felépítésének megvan az az előnye, hogy biztosan nem lesz katasztrófa belőle, mert nem fog keveredni a sok, különböző fázisban lévő jegy.



A málnás verzióról már nem tudok ilyen sok jót elmondani. Színtiszta málna, de engem csöppet szörpre, sőt, a csíkos-málnás pehelycukorkára is emlékeztet valamiért.:)

Nem annyira mély, tömény, de közben mégis édes: folyton valami ilyesmit keresek nyárra.
A gondom az vele, amit korábban már említett egy hozzászólásában Biu: sajnos csöppet sem tartós. Rajtam jó, ha három órát kibír, de már annak a végén is csak egészen enyhén érzem.
Kár érte, mert egyébként egész jó alternatívája lehetne a melegebb hónapokra a nehéz téli illataimnak, bár azért így is biztosan el fogom használni.


Összességében: A vaníliás verzióval teljesen elégedett vagyok, bár azt hiszem, a vaníliával én eleve elfogult vagyok.:) A málnás tartóssága viszont bőven hagy maga után kívánnivalót, ennek ellenére azt sem írnám le teljesen, ilyen (ár)kategóriában nem érzem vészesen gyengének. Ha Yves Rocher üzlet közelébe kerültök, szerintem érdemes megszimatolni ezeket a kis kölniket.:)

0 megjegyzés: