Bourjois újdonságok!

9:24 Varjúlány 0 Comments


20, Soleil

Ma eredetileg teljesen más bejegyzéssel szerettem volna jelentkezni, de rengeteg Bourjois újdonságba futottam bele, és muszáj megmutatnom őket.:)  

21, Rouge Making Of

22, Famous Fuchsia

23, Grenade In

24, Rose Xoxo

25, Mauve Tabloïd

26, Beige Démocrachic

27, Oh My Doll

A nagy sikernek örvendő Rouge Edition után érkezik nyárra a Shine Edition, sejthetően könnyedebb, fényesebb, áttetszőbb darabokkal. Az én szívemhez ezek nagyon közel állnak, már nagyon várom, hogy élőben is megnézhessem őket.:)
 
01, Red Sunrise
 
 02, Fuchsia Libre

03 Orange Punch

  04 Peach on the Beach

A Bourjois sem marad ki a ceruzába öntött ajakszínezők hullámából, bevallom, én még mindig nem látom ennek a kiszerelésnek az értelmét, de ha mégis kipróbálnék egy ilyet, biztos, hogy ezekre tenném a voksom.

 11, Noir boyish

12, Brun rétrochic
 
 13, Violet preppy

14, Kaki bohème

Tusok is érkeznek, egyből négy színben, ha a lila felkenve is ilyen élénk lesz, szerintem sokan szeretni fogják.




52, Ultra Black
 
53, Electric Blue

54, Green Lagon

55, Purple Mania

Színes szempillaspirálok is vannak az újdonságok között, bevallom, én ezekért annyira nem rajongok.







Lassan a nyakunkon a nyár, természetesen a bronzosítók sem maradhatnak ki, jön mindenféle ínyencség, sima bronzosító, bronzosító primer, hab, de BB krém (!) is.


 23, In the Navy

  22, Turquoise block

27, Green Fizz
 
 25, Méli Melon

 26, Blue No Blues


Végül pedig a 1 Seconde lakkok közé csatlakozik néhány új árnyalat, a világoszöld kifejezetten tetszik!


Mit szóltok az újdonságokhoz?:)

0 megjegyzés: