A-England - Guinevere

8:58 Varjúlány 0 Comments


Már jó ideje nem törekszem arra, hogy másoknak tetsszen a külsőm. De csak pár hónapja érkezett el az a pont, amióta már az sem döntő szempont, hogy nekem esztétikailag tetsszen valami. Más a fontos: az, hogy "én" legyek. Minden részletben. Az öltözködésemre kiemelten igaz ez, de a sminkemre, sőt, a körmömre is egyre inkább vonatkoznak a fentiek.
Mégis becsúszott egy lakk, amiről minden hamarabb elmondható, mint az, hogy az én világom.




A Guinevere az első krém A-England lakkom, és sajnos azt kell mondanom, hogy gyenégbben teljesít különlegesebb társainál - persze egyetlen árnyalat alapján hiba volna általános következtetést levonni.
Én általában a hígabb állagot preferálom, és ez olyan, mégis viszonylag nehezen tudtam eloszlatni egyenletesen a körmömön. Továbbá a fedése sem kiemelkedő, egy rétegben nem megfelelő, két réteggel már elfogadható, de három vékonnyal az igazi.

A színére szerintem az enyhén piszkos pasztell lila meghatározás illik a leginkább. Egyszerű, finom, bájos, kifogásolhatatlan, bárhová illik és egyáltalán nem feltűnő. Minden harsányságot, túlzást, drámát és végletet nélkülöz - tehát egyetlen közös tulajdonságunk sincs. Nem tudok elképzelni olyan árnyalatot, ami távolabb állna tőlem.
Ennek ellenére - vagy talán éppen ezért? - jól esett két napon keresztül viselni, kilépni vele a komfortzónámból. Igaz, a gyűrűsujjamon a Lovely ezüst sand lakkjával, a középsőn pedig az Essence Disco Disco-val kombináltam, így valamelyest vesztett az összkép az egyszerűségéből.

Soha nem lesz a kedvencem a Guinevere, arra sem mernék megesküdni, hogy gyakran elő fogom venni, de az biztos, hogy ha kedvem támadna valami egészen, nagyon-nagyon máshoz, mint általában, ezt fogom felkenni.

0 megjegyzés: