Öszi kívánságlista

10:19 Varjúlány 0 Comments

Az utóbbi hónapokban próbáltam a listák készítését mellőzni, mert ha valami felkerül egyre, akkor sem feledkezem meg róla, ha idő közben rájövök, valójában nincs szükségem rá. De tavaly is összeállítottam egy ilyen bejegyzést, és másoknál is szeretem a hasonló posztokat, úgyhogy... :)


A Nivea arclemosómmal nagyon elégedett vagyok, de mikor legutóbb volt szerencsém a Lush-ban járni, kipróbáltam az Aqua Marina-t, és roppant szimpatikus lett. Csak az aggaszt, hogy elméletileg aloe verát is tartalmaz, amiért alapvetően nem rajong a bőröm.

Nemrégiben elfogyott a testradírom, és bár a Garnier Oil Beauty-n is gondolkodom, azt hiszem, a fenti fügés lesz a befutó.


Az EverRich család nekem nagyon bevált, és a samponom tubusában már csak néhány használatra elegendő van, ezt mindenképp megveszem újra, ha hamarabb nem is, legkésőbb a Glamour-napokon.


Semmi szükségem még több körömlakkra, mégis akár csak lakkokból is össze tudnék állítani egy terjedelmes listát. A legeslegjobban a képen látható Llarowe The Mighty Red Baron-ra vágyom. Piros és holo, szerintem ennyiből már értitek is, hogy miért tartom vonzónak. :)

A szantálfás-vaníliás Glade volt a legjobb gyertya, amivel eddig találkoztam, és nagyon szeretnék ismét lecsapni egyre, de sajnos sehol sem találom. Ha mégis rábukkannék valahol, nem lesz kérdés, hogy a kosaramba kerüljön-e. :)


Ennek az Orsay-ben fellelhető sálnak már két színvariációjával rendelkezem, tavaly ősszel megvettem feketében és zöldben, de idén pirosban is elérhető. Ráadásul csodaszép pirosban, így még ha nincs is égető szükségem rá, szerintem be fogom szerezni.


A fentieken kívül még egy őszi kabátféleségere és egy csukott cipőre kellene beruháznom, de eddig egyikből sem akadtam olyanra, ami igazán tetszene.

Ti terveztek valamit beszerezni őszre/ősszel?:)

0 megjegyzés: