Lush Whoosh tusolózselé

3:30 Varjúlány 0 Comments

Tudom, hogy gyakran szerepelnek mostanában a blogon tusolótermékek, de ha az alábbiról nem írok most, legközelebb már csak jövő nyáron lenne aktuális.

Korábban már próbáltam egy hasonló zselét - nevezetesen a Sweetie Pie-t -, és bár szerettem, különlegességnek megtette, eszembe sem jutott újra megvásárolni. Így mikor ajándékba kaptam a Whoosh-t, természetesen örültem neki, de nem kapott el az "ezt-azonnal-ki-kell-próbálnom" érzés.


Elsőként arra gondoltam ugyanis, hogy biztosan ez is nagy darabokban fog leszakadozni a tömbről, kényelmetlen lesz a használata és az érdekessége nem fogja feledtetni a negatívumait.
Egyszerű, áttetsző tégelyben kapható, erre fölösleges több szót fecsérelni. :)


Maga a zselé sötét kékeszöld, kissé bizarrul fest, de engem mégis ezzel kezdett el megnyerni. Aztán következett az illata, ami citrusos, tehát alapvetően nem kéne a kedvencem legyen, hiszen az édes illatokért rajongok, mégis a szívemhez nőtt. Engem valamilyen cukros üdítőre vagy limonádéra emlékeztet, számomra is meglepő volt, de a melegebb napokon kifejezetten jól esett.

Az állaga valamelyest különbözik a Sweetie Pie-étól, természetesen ez is kocsonyás, de sokkal vizesebb. Nem tudom, hogy ennek vagy másnak köszönhető, de alig-alig válnak le róla darabkák - ami a legnagyobb gondom volt az elődjével. Továbbá már csupán a nedves kezemtől is remekül habzik, így lényegében úgy használható, mint egy szappan.

Összességében: Kihagyhatatlannak a Whoosh-t sem tartom, de ennek az érdekessége el tudta velem feledtetni azt, hogy kicsit több figyelmet igényel a használta, mint egy tusfürdőé - igaz, egy szappannál már nem problémásabb. Ha szeretnétek egy tusolózselét kipróbálni, határozottan ezt ajánlom!

0 megjegyzés: