Essence Lash Mania vízálló szempillaspirál

8:43 Varjúlány 0 Comments


Ígérem, ez az utolsó nyári bejegyzés, mostantól csupa őszi lakk és sminktermék fog következni, ennek viszont még muszáj egy bejegyzést szánnom. :)

Sokszor írtam már, hogy fenntartásaim vannak a Cosnova spirálokkal, és egyszer-kétszer talán azt is megemlítettem, hogy a vízálló szempillafestékeket sem kedvelem. Így mikor az Essence bloggertalálkozóján hozzám került a márka új vízálló spirálja, nem voltam túl bizakodó - azt kell mondanom, sajnos okkal.


A csomagolása kifejezetten tetszene, roppant mutatósnak tartom a tubusát a vízcseppes grafikával. Azonban sajnos strapabírónak nem mondható, a fényképek készülte előtt még alig használtam, mégis már sok kisebb-nagyobb karcolás volt felfedezhető rajta.


A kefe formája alapvetően tetszik, szeretem az elkeskenyedő kialakításúakat, azonban a festék állagától nem vagyok elragadtatva. Enyhén szólva. Sűrű, darabos és ragacsos, lehetetlen egyenletesen felvinni a pillákra.

Spirál nélkül, egy rétegben majd két rétegben.

Próbáltam nagyon óvatosan bánni vele, sokkal óvatosabban, mint általában egy spirállal, de bármit is tettem, összetapadtak a szempilláim, és sajnos ez nem csak közelről feltűnő. Normál távolságból is láthatóan természetellenesen összeálltak a pilláim.

Az eltávolítása még vízálló sminklemosóval sem egyszerű, dörzsölgetni kellett ahhoz a szemkörnyékemet, hogy maradéktalanul meg tudjak szabadulni tőle - és ez számomra megbocsáthatatlan.
Ellenben hiába ragaszkodó, peregni pereg, méghozzá viszonylag nagy darabokat találtam a szemem alatt a nap végére.

Ezt most egyértelműen nem ajánlom, ha mindenképp vízálló szempillafestéket szeretnétek - mondjuk jövő nyárra - , akkor én azt mondom, véletlenül se ezt válasszátok.

0 megjegyzés: