A-England - Saint George

10:09 Varjúlány 0 Comments




Míg a kezemben nem fogtam, a Saint George vegyes érzéseket váltott ki belőlem. Tetszett, de a róla készült képeket nézve rendre azon bosszankodtam, hogy mennyivel szebb lenne a kék tónus nélkül - talán kevésbé különleges, de szebb. Emiatt nem rendeltem meg sokáig, attól tartottam, hogy élőben is valahányszor ránéznék, az jutna eszembe, hogy a kékség nélkül ez lenne a tökéletes méregzöld.
Aztán megérkezett, és minden kétségem elmúlt.

Felkenni nagyon könnyű, pedig kifejezetten sűrű, de ebben az esetben még ezt sem érzem kellemetlennek. A fedése kiváló, egy réteg is elegendő lehet belőle, de én megszokásból kettőt használok. Önmagában nem kifejezetten fényes, fedőlakk mindenképp kell rá.


Ha nagyon realista akarok lenni, enyhén kékbe hajló zöld alap sok-sok apró holografikus csillámmal.

Szórt fényben a holo alig-alig észrevehető, és kékesebbnek is tűnik az alapszín:







Napfényben azonban ahogy a két alsó képen láthatjátok (a minőségükért elnézést, véletlenszerűen készültek, de ezek a legvalósághűbbek) újjászületik a Saint George. A holografikus hatástól élettel telibbé, még egyedibbé válik, továbbá érdekes módon így a zöld is dominánsabb benne.

A tartóssága nem kifejezetten acélos, a napfényben készült képeken másfél napos, de már felfedezhető némi kopás a végeken. Én ezt nem tartom nagyon gyenge teljesítménynek, viszont botrányosan gyengének sem, és a többi jó tulajdonságáért el is tudom nézni neki. :)

0 megjegyzés: