A-England - Briarwood

1:30 Varjúlány 0 Comments


A Briarwood iránti rajongást sokáig nem értettem, el sem tudtam képzelni, hogy valaha látni szeretném ezt az árnyalatot a körmömön.
Aztán néhány hete egyszer csak azzal ébredtem, hogy bár továbbra sem tartom kifejezetten szépnek, KELL.


Rezes fényű vörösbe hajló barna (barna, nem bordó!) rengeteg apró holografikus darabkával - én csillámoknak nem nevezném őket, mert közelről megfigyelve egyáltalán nem tűnnek kereknek.




Erős napsütésben:


A Briarwood trükkje szerintem az, hogy a benne lévő holografikus darabkák az alap mellett leginkább ezüstnek, esetleg néha rezesnek hatnak, és ez a hidegség hihetetlenül valószínűtlennek tűnik a meleg barna szín fölött.
Igaz, ezt a játékot elég nehéz előcsalogatni belőle, erős és természetes fényben érvényesül csak igazán, minden más esetben csak finoman jelennek meg a holo részek.

Ez a legsűrűbb és egyben a legpigmentáltabb A-England lakkom, ez valóban, megcáfolhatatlanul egy réteges, és én ritkán írok ilyet. :) Valamint a tartóssága is megsüvegelendő, a negyedik nap végére is csak alig-alig kopik meg, és akkor is csak nagyon diszkrét módon teszi.

Nem állítom, hogy ez lesz a kedvenc lakkom. Sőt. Azt sem hinném, hogy eljön az az idő, amikor a szép jelzőt fogom a legtalálóbbnak tartani rá. Viszont az tagadhatatlan, hogy nagyon egyedi.

0 megjegyzés: