Essence Mountain Calling trend edition

17:10 Varjúlány 0 Comments

Az Essence a múlt hónap elején mutatott Come To Town mellett egy másik téli, valamelyest ünnepi hangulatú trendkiadással is készül, ez a Mountain Calling névre fog hallgatni. :)


01 meet me @ the ski lodge

A válogatás egyik legérdekesebb darabja szerintem a hat színt tartalmazó paletta, a világoskéket én valamilyen más árnyalatra cseréltem volna, de ezt leszámítva tetszik. Kimondottan tetszik.


01 today is fun day, 02 we love winter holidays!

Szemre két kétvégű ceruza érkezik még, a kék nem vonz, a zöld szimpatikus lenne, de a barna oldalát nem hinném, hogy gyakran használnám.

01 snow alert!, 02 let’s climb mount beauty

Két ajakápoló is a Mountain Calling része, "természetesen" a piros áll hozzám közelebb.

01 let’s climb mount beauty

A márka krémes pirosítói közül még csak a (már kifutott?) stiftes verziót próbáltam, mert nem merek esélyt adni a tégelyeseknek, valamiért nem tudok hinni abban, hogy jól teljesítenének.
Valószínűleg a fentit is ki fogom hagyni emiatt, pedig mostanában éppen az ilyen árnyalatokat preferálom.

01 snow alert!

Egy áttetsző púder is a kiadás része, erről túl sokat nem tudok írni. :)


01 today is fun day, 02 we love winter holidays!,
03 let’s climb mount beauty, 04 snow alert!

A krém alapszíneket én a megbízhatatlan minőség miatt semmiképp sem az Essence-től szerezném be, így ez a négy körömlakk számomra felejtős, pedig a kék kivételével mind tetszik.

01 snow alert!

Kapunk egy fedőlakkot is, ez állítólag havas-hópelyhes hatással rendelkezik.

01 meet me @ the ski lodge

01 meet me @the ski lodge

Jön még egy kézkrém és egy zokni, az utóbbi mintája nagyon aranyos, de én nem igazán hordok ilyeneket. :)


Mit szóltok ehhez a trendkiadáshoz?

0 megjegyzés: