A-England - Rose Bower

3:47 Varjúlány 0 Comments



A szeptemberi kedvenceim között már láthattátok ezt a lakkot, ideje bővebben is beszámolnom róla. :)

Az üvege és az ecsete a megszokott A-England, az előbbit én nagyon szeretem, az utóbbi viszont nem bánnám, ha lapított lenne.


A közeli kép ezúttal nem mond el olyan sokat erről a csodáról, mint általában szokott, de az azért leszűrhető róla, hogy egy pink és piros között hezitáló, apró holografikus darabkákkal dúsított színről van szó.




Felkenve már nehezebben megfogható, a holo játék jóformán egyáltalán nem érvényesül benne, a finise engem szinte metálra vagy selyemre emlékeztet.

A színe meghatározásában sem tudok igazán okos lenni, ugyanis mindig az aktuális fényviszonyokon múlik, hogy rózsaszínbe hajló pirosnak vagy pirosba hajló rózsaszínnek látom.

Az állaga valamivel hígabb, mint a márkatársaié, és egyértelműen kell belőle két réteg. Egy nagy gyengéje van: sajnos kifejezetten sérülékeny, kicsit is erősebb külső hatásra sokkal hamarabb megpattan, mint egy átlagos körömlakk.

Magamtól soha nem gondoltam volna, hogy a Rose Bower egy bármikor-bárhová bevethető árnyalat, de amióta a készletem része, egyértelműen beigazolódott ez.
Ha nincs konkrét elképzelésem arról, hogy mit szeretnék a körmömön látni, de jó lenne valami olyan, ami minden lehetséges szettemhez és körülményhez illik, gondolkodás nélkül ezt kenem fel.

0 megjegyzés: