Karácsony a Lush-al

1:30 Varjúlány 0 Comments

A Lush-t bár alapvetően drágának tartom, igen közel került a szívemhez, mert több termékük is sokkal-sokkal jobban bevált, mint reméltem.

A karácsonyi kínálatot már tavaly is szerettem - az ünnepek utáni leárazást meg pláne, így az idei újdonságokat már nagyon vártam. Az összes kencét most nem akarom megmutatni (ide kattintva láthatjátok őket), csak azokat, amiket valamiért érdekesnek tartok vagy próbáltam már, és tudok róluk rövid véleményt írni. :)


Bûche de Noël

Ezt az arctisztítót már ezer éve ki akarom próbálni, és azt hiszem, ezúttal el is érkezett az ideje, még akkor is, ha egyébként a márka popcornos radírjára esküszöm.
Baked Alaska Snowball

Nagyon szeretem a Lush szappanjait, így még olyasmi is tetszik a választékukból, amire máshol jóformán rá sem néznék: a Baked Alaska Snowball ugyanis citrusos, ami csöppet sem az én világom, igaz, elméletileg némi ylang ylang is megtalálható benne, amit nagyon is kedvelek.

Nem ez az, amit gondolkodás nélkül megvennék, de kíváncsivá tett, és most még a bohókás színei is tetszenek. :)

Gold FUN

A gyurmaszappanok régóta érdekelnek, de eddig egyik sem csábított az állagán kívül semmivel. A Gold viszont ugyanolyan illatú, mint a Honey I Washed the Kids, csak a méretét is figyelembe véve gazdaságosabb - ez így már egész jól hangzik. :)

Reindeer Rock

Borzasztóan sajnálom, hogy az idei kínálatból kimaradt a puncsos szappan (ahogy az Angel's Delight is, ami szintén zseniális volt), de a Reindeer Rock leírásából úgy tűnik, ezúttal sem maradunk gyümölcsös szappan nélkül.

Yog Nog

Az ylang ylangos-karamellás Yog Nog azonnal levett a lábamról, biztos vagyok benne, hogy szeretném. 
Snowcake

A fenti csodáról néhány napja bővebben is írtam, mennyeien krémes az állaga, és az illata sem különb, mindenképp szeretnék utánpótlást belőle. 

Snowman FUN

A (gyurma)szappanok közül egyértelműen ezt tartom a legötletesebbnek, ugyanis csak az alapanyagokat kapjuk meg, a hóembert nekünk kell elkészíteni.
Ilyesmivel engem bizony le lehet venni a lábamról, szeretnék én is egy saját szappan-hóembert. :)

Snow Fairy

A rózsaszín, csillámos Snow Fairy tusfürdő sokak kedvence, én is kedvelem, főleg azért, mert hihetetlenül koncentrált, jóformán pár csöppnyi is elegendő belőle. Intenzív rágógumi illata van, gyermeki, sok, de ha éppen illik a hangulatomhoz, egy zuhanyozás erejéig jól esik.

Hot Toddy

A korábbi évek fűszeres tusfürdője, a Poche nagy kedvencem volt, sajnos az most nem elérhető, viszont a Hot Toddyt hasonlónak sejtem - ez is csupa fűszer, és a színe sem mellékes. :)

Rose Jam

A rózsás termékekkel nagyon válogatós vagyok, de a Lush tusfürdőjét még én is fantasztikusnak tartom. Az állaga remek, szintén tömény, így lassan fogy, nem szárít és az illata... elképesztő. Egy pillanatra sem karcos, az édesebb oldaláról közelíti meg a virágot.
Nagyon ajánlom! :)

Christmas Eve

A habfürdőknek és a fürdőtermékeknek nem szentelek nagy figyelmet, ugyanis csak nagyon ritkán van időm többre egy gyors zuhanynál. A Christmas Eve azonban még így is kíváncsivá tett (ahogy a nem ünnepi Phoenix Rising is), a parfümös, ylang ylangos és jázminos illata miatt muszáj lesz közelebbről is megismernem.

 
Snow Fairy masszírozó testápoló

A szilárd testápolók az új kedvenceim, és mivel időnként kedvelem a Snow Fairy játékos illatát, szívesen kipróbálnám ilyen formában is, de erről lebeszélhető vagyok.
Aki a tusfürdőt szereti, nem hinném, hogy ezt ne tudná megkedvelni. :)

Santa's ajakradír

A Popcorn ajakradírt szinte istenítem, viszont már erősen fogyásnak indult. Megeshet, hogy maradok nála, de ha mégsem, akkor is a Lush kínálatából fogok választani.
A karácsonyi, kóla ízű eddig a legszimpatikusabb - és igen, ez ráadásul piros... :)

Santa Baby ajakszínező

Ajakbalzsamot vagy színezőt még nem próbáltam a márkától, és nem is vennék rá mérget, hogy fogok, de ha mégis, akkor nagy eséllyel ez a piros szépség lesz a befutó.
Gyönyörűnek tűnik így, de tartok tőle, hogy felkenve másként mutatna.

Nektek hogy tetszenek az ünnepi újdonságok? :)

0 megjegyzés: