Barry M Racing Green & China Glaze Grafitti Glitter

2:00 Varjúlány 0 Comments


A Barry M lakkokkal az első találkozásom kifejezetten rosszul sült el, a piros Gelly Hi-Shine nekem csak sok rétegben fedett, és a tartóssága is nagyon gyenge volt.
Ez annyira mélyen érintett, hogy eszemben sem volt más árnyalatot vagy családot kipróbálni a márkától. De amikor szeptemberben a Naillandnél töltöttem némi időt (na jó, sokat... nagyon sokat), egyik lakkot követte a másik, ráadásul a zöld csoda akciós is volt, így adtam neki egy esélyt.

A China Glaze zöld fedőlakkján pedig nem sokat hezitáltam: közel áll hozzám ez az árnyalat, mégsem volt eddig ilyen glitterem.


A Racing Green alapvetően sötétzöld, de bizonyos fényviszonyok között némi kék játék is észrevehető, valamint nagyon-nagyon közelről figyelve arany mikrocsillámok is felfedezhetőek benne. Azonban ezek normál körülmények között csak enyhe arany fényt adnak, és az is csupán az üvegben látható, felkenve már nem.


A Graffiti Glitter az üvegében becsapós, ugyanis úgy tűnhet, hogy valamilyen sötét alapban vannak a mélyzöld glitterek, de nem: maga a lakk teljesen átlátszó. Viszont rengeteg zöld darabka van benne, egészen kicsi, közepes méretű és nagy egyaránt.




Én általában a hígabb állagot kedvelem, azonban a Barry M-mel a folyóssága ellenére is csak nagyon nehezen boldogultam, annyira, hogy nem is emlékszem, mikor szenvedtem utoljára ennyit egy lakkal.
Két réteg szerencsére elég volt belőle, és a tartóssága sem volt rosszabb az átlagosnál, a harmadik nap végére kezdett megkopni.

Meg kell említenem, hogy egy "hiba" ennél a lakknál is jelentkezett, ami jóformán az összes sötétzöld körömre való gyengéje: a képeken csak alig-alig látható, de nem megfelelő fényviszonyok között fakónak és fénytelennek tűnt, és az utóbbin a fedőlakk sem segített.
Azonban ezt nem tudom teljes joggal felróni a Racing Green-nek, mert tényleg szinte kivétel nélkül az összes sötétzöld lakkra jellemző ez.

A China Glaze-ről csak jót tudok mondani, könnyen kezelhető, rajtunk múlik, hogy mennyi glittert teszünk egy-egy körömre - én jobban szeretem a többet, mint a kevesebbet, de az is megoldható :) - , és gyorsan is szárad, amit kevés topper mondhat el magáról. Arról nem is beszélve, hogy nem véletlenül nem volt eddig ilyen árnyalatú fedőlakkom: máshol nem is igen láttam eddig hasonlót.
A Grafitti Glitter a zöld színt kedvelőknek szinte kötelezővé tenném, ha nem is a megvásárlását, legalább a kipróbálását, bár utána már úgysem hinném, hogy bárki nemet tudna mondani rá. :)

Legközelebb a Tess D'Urberville fölött szeretném kipróbálni, nem akarom elkiabálni, de szerintem úgy is szeretni fogom. :)

0 megjegyzés: