Októberi kedvencek

1:30 Varjúlány 0 Comments


Akadt ugyan néhány jó pillanatom októberben, de összességében nem voltam túl jó formában, így most örülök, hogy magam mögött tudhatom ezt a hónapot.

Szinte minden reggel a Too Faced Boudoir Eyes-ért nyúltam, teljesen más állaga van a benne lévő festékeknek, mint bármelyik szemhéjpúderemnek - ez egyszerre jó és rossz.
Igyekszem bővebben is írni róla a közeljövőben. :)


Pirosítók terén már sokadjára tarolt az E.L.F., az ősz beköszöntével elővettem a krémes Vixent és Mellow Mauve-ot, jóformán el sem tettem őket.


Az ArtDeco szemhéjalapozót és az Essence köröm radírozó tollat még egy tavalyi bloggertalálkozón kaptam, de nagyon sokáig hanyagoltam őket.
Kár volt, mert zseniálisak, a bázist nem véletlenül szeretik olyan sokan, a radír pedig a leghatékonyabb körömápolóm.


Az utóbbi hetekben két ajak-kedvencem volt, az Yves Rocher cseresznyeolajat tartalmazó rúzscsaládjából a Sienne árnyalat és a Catrice új vitaminos szájfénye.
Egyik sem tökéletes, gyümöolcsös illatuk van, és én azt nehezen tolerálom, de az állaguk és a színük kárpótol érte.


A China Glaze lakkokkal nagyon vegyes a tapasztalatom. Kettőt vagy hármat egyáltalán nem szeretek, viszont az összes többi körömlakkomat a márkától nagyon is kedvelem.

A képen a Rendezvous With You és a Just Be-Claws van, valamint az állandó favoritom, az A-England Perceval.


Október nagy felfedezése számomra a nyomdázás volt, a MoYou 10-es XL lemezével gyakoroltam addig, amíg nem sikerült elfogadható mintát készítenem.
Még néha akadozik a folyamat, és a színek párosítása sem megy olyan könnyen, mint kellene - szerintem a nyári és tavaszi lakkokat sokkal könnyebb látványosan nyomdázni, mint az én sötét árnyalataimat -, de vitathatatlanul megkedveltem ezt a technikát.

Utolsó kedvencként még meg kell említenem a Lush szilárd testápolóit, az ezt megelőző bejegyzésben részletesen beszámoltam róluk.


Ti mit szerettetek ebben a hónapban?:)

0 megjegyzés: