Nonique arclemosó balzsam

2:00 Varjúlány 0 Comments



A Nivea érzékeny bőrre ajánlott arclemosóját továbbra is nagyon szeretem, de nemrég ismét kiürítettem belőle egyet, és a Gerovital lemosóm is fogyóban van.
A Nonique balzsamával már hosszabb ideje szemezek, így mikor nem találtam utánpótlást a Niveából, ezt szereztem be.


A csomagolása egész mutatós, mintás dobozban érkezik a jól záródó tubus. Vidám, és a funkcióját is betölti, nem tudok belekötni. :)

Az illata kókuszos és ananászos, ez leírva jól hangozhat, de én ezen két jegy keverékét nem szoktam szeretni, és ez ebben az esetben sincs másként.
Engem állott, romlott ételre emlékeztet, de könnyen lehet, hogy egyedül vagyok ezzel.


Az állaga - mint ahogy a képen is látszik - roppant sűrű, olyan, mint egy igazán nehéz krém. Ebből következően eloszlatni sem egyszerű, majdnem lehetetlen.

A tisztító hatása viszont kiemelkedő. Én a hasonló termékektől nem várom el, hogy egy kifejezetten minimalista sminknél többet leszedjenek, mert még az sem teljesen a feladatuk, de a Nonique MINDENT lehoz. Az alapozót, a szemfestéket, a spirált...
A sminktelen bőrt is megtisztítja, és szerencsére úgy, hogy nem okoz kárt is egyúttal.

Régebben örökös harcot vívtam a lemosókkal, mert amelyik megfelelően tisztított, az kiszárította a bőrömet - az első ellenpélda a Nivea volt, most pedig a Nonique is csatlakozhat hozzá.
Ugyanis egyáltalán nem szárít, azt a minimális zsírt nem távolítja el, ami a bőröm normál tartományban tartásához szükséges.

Ennek ellenére - a számomra kellemetlen illata és a nehezen kezelhető állaga miatt - nem fogja teljesen felváltani az örök kedvenc Niveát. De ha a szokásosnál több szennyeződést vagy esetleg sminket (bár én azt alapvetően sminklemosóval tüntetem el) kell lemosnom, biztosan ezért fogok nyúlni.

Próbáltátok már? Milyen arclemosót használtok?:)

0 megjegyzés: