Zoya - Noir

1:00 Varjúlány 0 Comments


A Zoya lakkok nagyon hosszú ideig nem csábítottak el, még a Chyna-nak sem sikerült elérnie, hogy megvegyem.
Aztán Ági a Twitteren linkelt néhány képet az őszi Pixie Dust-okról, és az Oswin azonnal elrabolta a szívem. Igen ám, de később rájöttem, hogy nagyon hasonlít a Columbiához, és ez majdnem eltántorított tőle - viszont a piros szépségről majd egy másik posztban áradozom.

Tehát: nem vagyok lila kedvelő, az utóbbi időben egyenesen kerülöm ezt a színt. Mégis amikor legutóbb Pesten jártam és eltöltöttem pár percet a WestEnd Nailland-nél, a Noir tetszett a leginkább.
Ez annyira  meglepett, hogy nem tudtam mit kezdeni a helyzettel, a standon hagytam a lakkot.

Aztán megrendeltem. És jól tettem.



A Zoya üvegek a róluk fellelhető képek alapján soha nem tetszettek, de élőben sokkal szimpatikusabbak, van súlyuk, érezni lehet, hogy nem spórolták ki belőlük az anyagot. A Pixie Dust-ok kupakja ráadásul gumiborítású, aminek én nagyon örülök.

Az ecsetüktől viszont nem vagyok elragadtatva, az egy dolog, hogy nagyon kicsik - nem sokkal nagyobbak, mint a Max Factor mini lakkoké - , de tartásuk sincs, így nehézkes az irányításuk.


A Noirra térve: nagyon-nagyon sötét hideg lila alap sok kisebb bogyószínű, és néhány közepes méretű bogyó glitterrel. Így talán nem tűnik izgalmasnak, és a közelin is bizarrnak hathat, de élőben mesés. :)




Az első réteg után szinte még teljesen áttetsző volt, de a második már megfelelően fedett, ráadásul nagyon gyorsan szárad, és az ecset miatti problémákat leszámítva a kezelhetőségével sincsenek gondok.

Három napot nekem minimális kopás nélkül vészelt át, és lemosni sem annyira nehéz, mint amilyennek tűnik.

A sötét matt alapban lévő glitterek nagyon szépen fel-felvillannak némi fény hatására, a felülete pedig elég érdes, körülbelül annyira, mint az OPI sand lakkoké.

Most kellene a Noir szépségéről áradoznom, és arról, hogy mit szeretek benne... de az a helyzet, hogy az utóbbi kérdésre még most sem tudok konkrét választ adni. Nem tudom, miért alakult így, csak azt, hogy rajongok érte.
Talán ez többet is mond egy hosszú felsorolásnál - ha én ennyire szeretek egy lila lakkot, az valóban tudhat valamit.

Netti is írt róla, ha eddig esetleg még nem tettétek volna, feltétlenül nézzétek meg az ő posztját is! :)

0 megjegyzés: