Novemberi kedvencek

4:17 Varjúlány 0 Comments


A november az utóbbi néhány hónaphoz hasonlóan elég vegyesen telt. Általában ez a kedvenc időszakom az évben, mert bármilyen furcsán is hangzik, ilyenkor érzem magam leginkább harmóniában a természettel, viszont rengeteg dolgom volt, pihenni nem igazán adódott alkalmam.


A L'Occitane kézkrémeit őrületesen drágának tartom - még ezeket a kis kiszerelésűeket is -, de ugyanakkor jók is. Nagyon jók.
Az Arlésienne virágos illatú, kicsit talán vintage jellegű, emiatt sokak számára nagymamás lehet, de én nem annak érzem, nekem roppantmód tetszik.
Igyekszem majd bővebben is írni róla. :)

A Fleur de Santé pirosítója, a Shy Pink már nagyon régóta a készletem része, és bár használgattam eddig is, most kaptam rá igazán, jóformán csak ezért nyúltam.


A NYX HD korrektor még mindig csodás, a kialvatlanság tüneteinek eltakarására nekem eddig ez vált be leginkább.
A Catrice szemfestéket nem használtam minden reggel, de ha kicsivel is többet szerettem volna feldobni a Painterly-nél, akkor ez került elő.


A Coco Shine Fiction vált a mindennapi rúzsommá, automatikusan ezt kentem fel, ha sietnem kellett. Ahogy sejthető, kissé áttetsző, de egyáltalán nem fakó, szinte bordóba hajlik.

Ha erőteljesebb hatást szerettem volna, a Catrice Metallure-ök közül választottam, kétszer-háromszor a pinket is viseltem, de a pirosat valamivel többször.



Lakkok terén tarolt az A-England a Fotheringhay Castle-lel és a Dancing with Nureyev-vel.
Néha azért persze egy-két piros is becsúszott, főleg a Catrice Royal REDding személyében. Nagyon-nagyon jó és különleges (!) lakk, nem is értem, miért nem népszerűbb.


A nyomdázás még mindig az egyik legjobb módja számomra a kikapcsolódásnak, ezúttal a MoYou Pro XL lemezek közül a 06-ost használtam előszeretettel.


A Garnier Oil Beauty testradírt már fogyasztom egy ideje, és azt kell mondanom, hogy zseniális. Sokkal-sokkal jobban bevált, mint a Fruttini, pont kellő mértékben radíroz, és az olajos állaga is szuper, valamelyest még táplál is.

Nektek mik voltak a kedvenceitek?:)

0 megjegyzés: