Colour Alike - 503

2:00 Varjúlány 0 Comments


Bevallom, a Colour Alike-ról pár héttel ezelőttig nem hallottam túl sokat, csak Áginál csodáltam meg a kínálatuk egy részét.
Aztán amint feltűnt a márka a Naillandnél, és felfedeztem a holo körömlakkjaikat, több is kívánságlistás lett. Végül hosszas vívódás után az 503-asra csaptam le, mert néhány kép alapján hasonlónak tűnt a Llarowe Obsessed with Marilyn-jéhez, ami a megjelenése óta csábít.


Az üvege nagyon egyszerű, a Catrice lakkokéra emlékeztet, de valamivel "nyúlánkabb".


Az ecsete klasszikus kialakítású, sajnos nem lapított, de nem is olyan vékony, mint a China Glaze-eké.


A közeli kép most nem lett az igazi, mert az összes holografikus darabkát megmutatja, ami a valóságban elbújik, de a sötét bogyó alapszín stimmel.


Napsütésben:



Az állaga rettenetesen sűrű, és (az A-Englanddal ellentétben) egyáltalán nem hagyja magát irányítani sem.
Nagyon nehezen boldogultam vele, nem is sikerült szépen eloszlatnom, de ebben az esetben már annak is örültem, hogy fel tudtam valahogy imádkozni a körmömre.

Azt meg kell jegyeznem, hogy közel sem biztos, hogy másoknak is gondot okozna, mert a  probléma onnan is eredhet, hogy én nem igazán tudok bánni a sűrű lakkokkal.

Két réteg szükséges belőle, és kifejezetten tartós, még a harmadik napon is olyan volt, mintha frissen került volna fel. Enyhe, talán gyümölcsös illata van, felkenés közben még nem éreztem, utána viszont igen, és meg is maradt.

Én enyhén lilába hajló bordóként vagy sötét bogyószínként határoznám meg az árnyalatát, kinek hogy tetszik. :)
Holografikus hatást csak nagyon kis mértékben fedeztem fel benne, és azt is egyedül erős napfényben. (Megeshet, hogy mint ahogy Rita megjegyezte Twitteren, fedőlakk nélkül jobban érvényesült volna a finise, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy én eddig minden holo lakkot még holografikusabbnak láttam fedőlakkal, mint önmagában. )
Az azonban mindig látszik, hogy nem krém lakk, nem is holo, de észrevehető, hogy van benne valami különleges - hogy mi, azt viszont nem tudom megnevezni.

Az az igazság, hogy én magam sem tudom, hogyan viszonyulok ehhez a lakkhoz. Az állagát egyáltalán nem szeretem, ez biztos, de az is, hogy a színét igen, holografikus effekt nélkül is. Az illatos volta is tetszik, azonban ha arra gondolok, hogy újra felkenjem... nem tudom, mikor fog legközelebb sorra kerülni

0 megjegyzés: