Hajolajok összehasonlítása: L'Oréal Mythic Oil kontra Kérastase Elixir Ultime

1:00 Varjúlány 0 Comments

A hajolajakkal való első találkozásom nem sült el jól (a Balea verzióját próbáltam ki), ezért nehezen adtam ismét esélyt ennek a terméktípusnak. Azonban a L'Oréal Mythic Oil szerencsére csábított annyira, hogy legyőzzem a félelmemet, és akkor már itt bevallom: egyáltalán nem bántam meg ezt.

A Kérastase híres olaját a L'Oréal tavaszi rendezvényén kaptam, és roppant kíváncsi voltam, hogy mit tud a távoli rokonához képest.


Csomagolás: Mindkettő pumpás kiszerelésben található, ez a lehető legpraktikusabb. :)
A Kérastase feje balra fordítva elzárható, a L'Oréal pedig kupakot kapott.

Illat: Az ElixirUltime illata csak enyhén édes, inkább bőrös-fás jellegű, ezzel szemben a Mythic Oil keleties és határozottan édes illatú. Mindkettő viszonylag tartósan megmarad a hajban, én a használatuk után még két nappal is meg-megérzem.

Kérastase, L'Oréal

Állag: Mindkettő nagyon tömény, kevés is elegendő belőlük még az én extrán dús hajamra is, három pumpálásnál többet egy alkalom során nem szoktam használni.
Nyilván olajos jellegűek, de míg a Kérastase kicsit nehezebben folyik el, már-már azt merem mondani, hogy szinte krémes jellegű, a L'Oréal a kezemre kinyomva azonnal útnak indul.

Hatékonyság: A Mythic Oil csak lassanként lopta be magát a szívembe, és nem véletlenül. Ugyanis egy vagy két alkalom után nem éreztem különösebb változást, az eloszlatása után most sem tapasztalom azt, hogy igen, ez rögtön hat.
Viszont hosszabb távon nagyon is érzékelhető, hogy sokat tesz a nehezen kezelhető, vastag szálú és durva tapintású hajam kezelhetőbbé tételéért.
Nem varázsol egyetlen pillanat alatt, de négy-hat hét rendszeres használat után észrevehetően szebb, puhább, tápláltabb a hajam, különösen a vége.

Az Elixir Ultime ehhez képest az azonnali csoda, látszólag egyetlen alkalom után rögtön produkálja azt a hatást, mint a L'Oréal, sőt talán még jobbat is. Azonban csak "mímeli" ezt, ugyanis ha hetekig csak ezért nyúlok, a hajamon önmagában nem lesz érzékelhető a javulás, mint a Mythic Oil esetén. Csupán az olaj eloszlatása utáni egy-két napban tart a hatása, utána visszaáll a kiindulási állapotába.

Ár: A Mythic Oil-t 2500-3000 forint közötti áron vettem egy fodrászkellékesben, amit most már nem tartok vérlázítóan soknak, tekintve, hogy nagyon hosszú ideig elegendő egy flakon belőle. A Kérastase pontos árát sajnos nem tudom, de körülbelül a háromszorosa lehet a L'Oréal-nak.

Összességében: Bevallom, az árukat figyelembe véve fordított eredményt vártam, de én most azt mondom, hogy amennyiben gyors csodaszer kell, akkor az Elixir Ultime a megoldás. Viszont ha egy olyan olajra van szükség, ami hosszabb távon is javít a haj minőségén, akkor én határozottan a Mythic Oil-t tartom jobb választásnak.

0 megjegyzés: