The Body Shop karácsony

1:30 Varjúlány 0 Comments


A Lush karácsonyi kínálata már ihletett egy bejegyzést, most a TBS-en a sor. :)

Alapvetően a The Body Shop termékeit is túlárazottnak tartom, nem véletlen, hogy eddig csak két testvajat és egy edt-t próbáltam tőlük. Azonban az ünnepi csomagjaik tetszetősek szoktak lenni, az év eleji leárazásokon pedig az áraik is barátságosabbak. :)



Az argánolajos családot már volt szerencsém élőben is megszimatolni, és nagyon az én világomnak tűnt, a testvajat pedig hihetetlenül táplálónak éreztem.
Ez a szett egy testradírt, egy testvajat és egy ajakápolót, valamint habfürdőt és zuhanypamacsot tartalmaz.
Az utóbbi kettőre nincs túl nagy szükségem, de az előbbieket szívesen kipróbálnám.


 

 

A tavalyi vaníliás vonalat, a Vanilla Bliss-t nagyon szerettem, nem tudom, hogy az idei, Vanília Brülée mennyire különbözik tőle, de igazság szerint ami vanília, az az én szívemhez közel áll. :)

A "könyves" csomagot nagyon édesnak tartom, de a másikban lévő termékek egy fokkal jobban vonzanak.


Az ünnepi illatok mini vajaiból és kézkrémeiből ezúttal is összeállítottak egy-egy szettet, az egyik ilyen ízelítő gyanánt nekem az almásból pont elég is lenne - mert igen, én vagyok a kivétel, engem annyira nem mozgatott meg.

A deres áfonyára ellenben egész kíváncsi vagyok, annyira nem, hogy egy nagyobb szettre beruházzak, de a kis méretű testvajjal és tusfürdővel tennék egy próbát. :)

A mézes családot már használtam korábban, jó volt, de nem vált a kedvencemmé. Viszont valaki a környezetemben nagyon szereti, így könnyen lehet, hogy ez az összeállítás ott lesz majd a fánk alatt.

Én egyébként egészen idáig nem tartottam különösebben jó dolognak a csomagokat, mostanában viszont kezdem belátni, hogy az ünnepi "ajándékvadászatban" időnként bizony jól jönnek.



A sheavajas a legvisszafogottabb vonal a TBS-nél, de én az argános után mégis ezzel szimpatizálok a leginkább. Tavasszal és nyáron sem kellene mellőznöm, mint a nagyon tömény illatokat, de mégsem gyümölcsös.
Valamelyik szettre akciós áron talán lecsapok majd. :)




A sheás termékek kipróbálására talán az egyik testvajszett is alkalmas lenne, mert így nem kockáztatnék sokat, ha mégsem válna be, ott a többi.
Főleg az utóbbival szimpatizálok egyébként, mert nyaranta szívesen használok kókuszos kencéket.

  LINK

Tusfürdőt még nem próbáltam a TBS-től, de egyre kíváncsibb vagyok, hogy ezen a fronton mennyire jók. A szettben lévő illatokat magamtól nem választanám, de érdekes módon éppen ezért tűnik izgalmasnak. :)

Még nem volt nyoma itt, de bizony az utóbbi hetekben (a frissen fellobbanó testápolási mellett) kézkrém mániát is sikerült összeszednem.Az édes illatú és a rózsás csomag egyaránt felcsigázott. :)

Ti terveztek venni valamit a TBS karácsonyi kínálatából? :)

0 megjegyzés: