L'Oréal Banana Pop

1:30 Varjúlány 0 Comments

Ezt a lakkot még a Glamour-napokon vettem, eleve féláron volt, de még kupont is váltottam be rá, így pláne véteknek éreztem volna a kihagyását. :)

Alapvetően nem vagyok nagy rajongója a sárga lakkoknak, másokon tetszenek, azonban én ritkán kapok kedvet hozzájuk, de ez különösen szimpatikusnak tűnt, és nem is volt sárga krém finisű körömlakkom eddig.


Minden tulajdonsága a szokásos L'Oréal, kis mennyiség, csinos üveg, legyezőszerű ecset, amit még mindig nagyon szeretek. :)




Amint felkentem, egyértelmű volt, hogy fekete nyomdázással tetszene igazán, és azt is, hogy ezt a mintát szeretném használni (a MoYou 10-es Pro Xl lemezről van).
Nyomdázás előtt sajnos elfelejtettem lefotózni, és a minták itt még nem sikerültek hibátlanra, a fotók készülte óta már sokat fejlődtem, de talán így is vállalható. :)

A Banana Pop-ból két vastagabb réteget használtam, ennyi éppen elegendő volt. Egyáltalán nem csíkozódott és gyorsan száradt, szerintem ezek együtt szép teljesítménynek számítanak, tekintve, hogy a sárgák sajnos gyakran problémásak.

Nem gondolnám, hogy ez lesz a kedvenc lakkom, de a kora őszi, még napsütéses időjáráshoz érdekes módon illőnek éreztem és szívesen viseltem. Ha nem is gyakran, alkalmanként biztosan elő fogom venni. :)

0 megjegyzés: