ABC tag

3:03 Varjúlány 0 Comments

Citromhabnál találtam ezt a szuper kis TAG-et, úgy gondoltam, ezen a lustálkodós szombat délelőttön én is kitöltöm.:)

A - Alvás: Hogyan alszol?
A kispárna számomra elengedhetetlen, muszáj gyömöszölnöm, a takarót pedig szinte mindig lerúgom magamról, köszönhetően annak, hogy folyton forgolódom.

Á - Álmok: Mi a legnagyobb álmod?
A tanári pálya.:) Tudom, kissé talán bután hangzik, de ha ezzel foglalkozhatok a jövőben, és semmi más vágyam nem teljesül az életben, akkor is csodaboldog leszek.:)

B - Barátok: Ki a legjobb barátod?
Nem tudnék egy embert kiemelni... igazából azt hiszem, elég sok barátom lett mostanra, életem minden területéről van valaki, akivel kölcsönösen számíthatunk egymásra. Nem szeretnék közülük egyvalakit kiemelni.:)

C - Cejetem, köcce, civi: Mit gondolsz a "cuki" nyelvről?
Nem szeretem, kerülöm a használatát, ugyanakkor számomra érdekes megfigyelni, hogy mely szavakat érinti ez, sőt, egy időben még gyűjtöttem is őket. (A magyar szak átka.)

D - Dac: Mennyire vagy dacos?
Azt hiszem, eléggé. Ha valaki felbosszant, hajlamos vagyok éppen az ellenkezőjét csinálni annak, mint amit mond, csak azért, hogy bosszantsam.

E - Ellenzem: Mit ellenzel, mivel nem értesz egyet?
Állatkínzás, gyerekek bántalmazása... ezeket nem is igazán ellenzem, inkább kiborítanak.

É - Éneklés: Szoktál énekelgetni?
Igen.XD Szörnyű hangom van! Viszont alkalmanként, ha olyan zenét hallgatok, nem tudom leállítani magam, és elkezdek kornyikálni.

F - Foci: Szereted a focit?
Igen, szívesen nézek meccseket, csak sajnos mostanában nemigen van időm rá.:(

G - Gázos dolgok: Milyen gyakran kerülsz kellemetlen szituációba?
Hüm... mivel kétbalkezes és született szerencsétlen vagyok, így sokszor, sőt, nem ritka, hogy naponta többször is.

Gy - Gyermeki lélek: Vannak "gyerekes" tulajdonságaid?
Ajaj. Minden édességért rajongok, a mai napig megbámulom a játékstandokat az áruházakban, sőt, néha még rajzfilmeket is szívesen nézek.

H - Házimunka: Mit szeretsz és mit utálsz a házimunkák közül?
Talán furcsa, de szeretek mosogatni, és igazából minden olyasmit csinálni, ami pancsolós. Amit utálok, az a portörlés és a porszívózás.

I - Időjárás: Mennyire befolyásolja a hangulatodat az időjárás?
Azt hiszem, eléggé, ha süt a nap, szinte mindig mosolyogva lépek ki a lakásból, ellenben ha borult az idő... :/

J - Jóslás: Voltál már jósnőnél?
Nem. A legtöbb ezoterikus dologgal ki lehet kergetni a világból. Korábban semleges voltam, de mostanra megcsömörlöttem az ilyesmitől.

K - Kávé: Kávézol?
Nem, az illatát szeretem, de inkább a tea mellett teszem le a voksom, egészségesebb.:)

L - Lakás vagy kertes ház?
Most lakásban élünk, szeretem ezt is, de inkább a kertes házra szavaznék, mert néha nagyon hiányzik egy kis szabadság.

M - Mars tündér: Kiskorodban szerepjátékoztál a barátaiddal?
Igen!:)

N - Net, jobban mondva internet: Mennyire vagy net-függő?
Az utóbbi másfél évben eléggé az lettem... néha nem is merek belegondolni, mennyire...

Ny - Nyugalom: Mi nyugtat meg a leggyorsabban?
Pár kedves, dicsérő szó, egy mosoly.

O - Osztály: Milyen "szerepet" töltöttél be a középiskolai osztályodban?
Jááj... ezt a kérdést passzolhatnám?:$

Ö -Önéletrajz: Mit szeretsz a legjobban beleírni az önéletrajzodba?
Talán... szívesen ejtek szót arról, hogy mennyire elkötelezett vagyok az alapszakom iránt.:)

P - Pocsolya: Ha az úton látsz egy pocsolyát, mit teszel / mire gondolsz?
Ó, de kár, hogy már nem vagyok gyerek... ha nem kéne vigyáznom a cipőmre, biztos, hogy belelépnék a közepébe.:P

R - Ravaszság: Mennyire vagy agyafúrt?
Nem akarom magam túl ártatlannak feltüntetni, nyilván van bennem is ravaszság, de azt hiszem, nem ez a legjellemzőbb tulajdonságom.

S - Seb: Van valamilyen sebhelyed?
Igen, a térdemen van egy vágás, amit pár éve szereztem, de mostanra már egészen halvány.

Sz - Szuper képesség: Milyen természetfeletti képességet választanál, ha lehetne?
Hüm... valami olyasmit, amivel jókedvre deríthetném a környezetemben lévőket, vagy teljesíthetném a kívánságaikat.

T - Telefonálás: Szeretsz telefonálni?
Nem igazán. Ha muszáj, persze, de jobban szeretem szemtől szemben intézni az ügyeimet.

U - Utazás: Mit vinnél magaddal egy hátizsákos utazásra?
Csokit, könyvet, egy meleg pulóvert, telefont, egy flakon teát... hirtelen ennyi jut eszembe.

V - Vasárnapi program: Van vasárnapi rutinod?
Nincs, ha csak a késői alvást nem tekintjük annak. Bár... azt hiszem, annak ellenére, hogy nem vagyok egy nagy sorozatnéző, leginkább ilyenkor jön meg a kedvem egy-két epizódhoz.

Z - Zene: Milyen zenéket hallgatsz?
Most egyértelműen a komolyzene került nálam előtérbe, Mozart és Beethoven.


Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is!:)

0 megjegyzés: