Bourjois újdonságok

8:47 Varjúlány 2 Comments

Ma fedeztem fel az egyik kedvenc márkám, a Bourjois tavaszi újdonságait, sajnos azt nem tudom, hogy nálunk ezek közül mit fognak forgalmazni, de... reménykedjünk a legjobbakban.:)






Elég sok mindent próbáltam már ettől a márkától, és bármennyire is szeretem őket, azt kell mondanom, sajnos ajakra való termékekben nem a legerősebbek. Ennek ellenére nagyon csábítanak ezek a rúzspaletták, főként az első két színösszeállítás.


Egyre jobban megszeretem a Healthy Mix Serum alapozómat, így hát nagyon örülök neki, hogy ez a termékcsalád kibővül, méghozzá egy púderrel és egy ecsetes korrektorral. Bár ritkán használok púdert, mégis néha úgy érzem, jól jönne egy kompakt változat, aminek a minőségével is elégedett vagyok, a szem alatti karikákra való korrektorok pedig mindig felkeltik az érdeklődésemet. Biztos, hogy ha ez a két termék kapható lesz nálunk, meglesem őket.:)


Eddig egy Bourjois spirálom volt, ami meglepetésemre kiválóan teljesített, ezért mindenképp szeretnék más típusúakat is kipróbálni ettől a márkától, kíváncsi vagyok, vajon azok is ilyen jók-e. Erre remek lehetőség lenne a Volume Glamoour termékcsalád új, hosszabbító spirálja ebben a csini pink csomagolásban. Ráadásul hosszabbító... ezek a kedvenceim. Szó, mi szó, felkeltette az érdeklődésemet.


Három új highlighter-szemhéjpúderrel is előrukkolnak, ebből én magamon csak az elsőt tudnám elképzelni, azt viszont nagyon szívesen megtapogatnám, ha olyan állagú, mint a sima monok... könnyen szerelem lehet belőle. 
 

Sok jót hallottam már a Bourjois szemceruzáiról, de még egyet se próbáltam közülük, ez az a sminktermék, amiből mindig a lehető legolcsóbbat válaszom. Most kétvégűekkel rukkoltak elő, a szürkés és a zöldes egész izgalmasnak tűnik, de... ez hozott legkevésbé lázba.

Összességében nekem nagyon tetszenek az újdonságok, szinte mindent szívesen kipróbálnék.
Nektek hogy tetszenek?

2 megjegyzés:

  1. édesisten, a Healthy Mix Serum cuccok kellenek:D

    VálaszTörlés
  2. Engem is azok érdekelnek elsősorban, bár a többire is kíváncsi vagyok.:)

    VálaszTörlés