E.L.F. Gem Tools kabuki

12:45 Varjúlány 2 Comments


Már jó ideje, hogy megérkeztek az E.L.F.-től az ecsetkéim, akkor írtam is az első benyomásaimról, de azt hiszem, most már éppen ideje megosztanom veletek, hogy melyik hogyan vált be.:) Hamarosan a Mineral ecsetekről is jön egy bejegyzés, de úgy gondoltam, a kabukit, mivel más családba tartozik, inkább külön posztban tárgyalom ki.:)

Azt hiszem, már írtam itt, hogy én a kabuki ecseteket annyira nem szeretem... púdert nagyon ritkán használok, pirosítani nekem ezzel nem kényelmes, kontúrozni nem nagyon szoktam... hogy akkor mégis miért kellett nekem ez? Mert... annyira aranyosan giccses, hogy az már mesés.:$ 
Először az amerikai oldalon találkoztam ezzel az ecsetcsaláddal, ott volt többféle, szemesek, sima alapozóecsetek is, de a brit oldalról -sajnos, vagy sem, mert akkor félő, hogy nem tudok dönteni- csak ez volt megvásárolható. 
Három árnyalat volt elérhető, lila, ezüst és pink, én ez utóbbi mellett döntöttem, úgy voltam vele, hogy ha már lúd, legyen kövér.:D 
Voltak aggályaim afelől, hogy ezek a kis kövecskék vajon mennyire lesznek strapabíróak... féltem attól, hogy elkezdenek szép sorjában leválni, és az úgy már nem lenne túl esztétikus. Szerencsére ezzel eddig nem volt baj, pedig különösebben nem is óvatoskodtam vele, nagyon erősnek tűnik a ragasztás.:)


Egy műanyag dobozkában érkezett, alaposan becsomagolva, viszont kissé kócosan, meggyűrve, ami igazság szerint még mindig látszik rajta. Nem olyan rendezett a szőre, mint szeretném, bár ez valószínűleg már csak kukacoskodás a részemről. Közelről van egy nagyon enyhe illata, de tényleg alig érezhető, szerintem ez nem lehet zavaró. 
Mindenképpen puhának mondanám, de nem elképesztően, meglepően az, nem olyan mint egy cica. Nem szúrja az arcomat, teljesen rendben van, viszont... nem is estem hanyatt tőle. Ugyan ez a helyzet a tömöttségével. Nincs vele semmi gond, sőt, de... ez a tulajdonsága se késztetett arra, hogy azt mondjam, hű, de elképesztően jó ez az ecset!


Aki nagyon figyelmes volt, esetleg már a korábbi bejegyzésben is észrevehette, hogy egy-két szál kiállt belőle. Nos, azok az első mosás után kihulltak, de ezt nem gondolom nagy problémának, nem hullott drasztikusan, tényleg csak az a pár kósza szálacska jött ki belőle, az is még az első mosás alkalmával és a legelső használat során.

Púderhez nekem nagyon bevált, szépen a bőrömbe tudom nyomogatni vele, egyetlen gondom van csupán ezzel, ami nem más, mint amit már fentebb írtam: ritkán használok púdert. Pírosítóhoz, kontúrozáshoz is használható vész esetén, ha összefogom a fejét, de... nekem így nem igazán kényelmes, és igazság szerint akkor már inkább előveszek egy másik ecsetet.

Összességében: Nem bántam meg, hogy megvettem, annak ellenére se, hogy nem ez lesz az az ecset, amit a legjobban kihasználok. Abban kiemelkedő, amit a képekről is sejthetünk: nagyon esztétikus, szerintem kifejezetten jópofa. Ennek ellenére a funkcióját is be tudja tölteni, elég tömött és puha, most már a hullás sem gond, viszont ezen tulajdonságai nem is kiemelkedőek. Ennek ellenére máris a szívemhez nőtt a kicsike.:)

2 megjegyzés:

  1. Jajj, tök jó, hogy írtál róla, tervezem megrendelni, de hezitáltam. Ezek után nincs több aggály, meg fogom rendelni. :-)

    VálaszTörlés