Essence vásárfia

4:59 Varjúlány 2 Comments


 Essence Legends Of The Sky gyűrű, pirosító (01; No Better Way To Sky) és körömlakkok (04; No Better Way To Sky, 05; Take My Red Away)

Olyan rég volt már vásárfiás bejegyzés, arra gondoltam, hogy megmutatom, mik csábítottak el az utóbbi napokban.:)
Mint már írtam itt többször, idén spórolásba kezdtem, igyekszem máris félrerakni némi költőpénzt a Glamour-napokra, hogy inkább akkor vegyek egy-két drágább holmit, amit biztosan használni fogok, mintsem sok olcsó apróságot, ami a fiókom mélyén végzi. Nos, eddig sikerült is ezt tartani, viszont tegnap elcsábultam.... több ízben is.:$

A gyűrű.... nos, bevallom, az első képeken, amik kijöttek a kollekcióról, nekem fel se tűnt, de idővel valahogy mégis megakadt a szemem rajta, és rájöttem, hogy ez nagyon az én stílusom. Ráadásul az utóbbi időben gyűrűhiányban szenvedek, hiába óriási a családi bizsugyűjtemény, szinte csak nyakbavalókból áll. Nem volt kérdés ezek után, hogy ez kell nekem.:$
A Legends Of The Sky pirosító már a kezdetektől tetszett, de... nem voltam biztos benne, hogy kell ez nekem, mígnem Calo(z) tesztjét olvasva rájöttem, hogy ez megoldaná a naracsos pirosítóhiányomat. Az üzletben mégis elbizonytalanodtam, mert eszembe jutott, hogy a Catrice Nymphelia kiadásában is hasonló árnyalatú lesz a pír, és az sokkal szebb kivitelezésűnek tűnik, de aztán rájöttem, hogy az talán inkább korallos-barackos, mintsem narancs, így hazajött velem végül.:)

Essence Legends Of The Sky körömlakkok  
(05; Take My Red Away, 04; No Better Way To Sky)

A gyűrű mellett a lakkok felett is átsuhantam, azt hiszem, észre se vettem őket a kampányképeken. Így nagy meglepetés ért a Müllerben, mikor felfedeztem, hogy ezek mennyire az én színeim. A piros és a narancssárga egyaránt nagyon tetszik. 

Essence Caring Lipbalm (Hoping), Essence Nail Art Twins (08; Gabriella), Essence Glam Liner szemhéjtus (05; Royal Spendour), Essence Stay With Me szájfény (04; Trendsetter) 

És ezek után még jött a 299 Ft-os kiárusítás...  Eldöntöttem, hogy idén semmit nem szerzek be, de ez a tervem azonnal borult is, mihelyst megtudtam, hogy a Nail Art Twins lakkok is áldozatul esnek a szortimentcserének. (Egyébként több dolog is van, amit nem értem, miért szelektálnak ki... pont a legjobbnak, legsikeresebbnek tűnő termékek, gondoljunk csak a Smokey Eyes spirálra, vagy a Mystic Lemon szemhéjpúderre.) Egyetlen párom nincs meg, méghozzá a lila. Nem azért nem vettem meg eddig, mert nem tetszik, egyszerűen csak... mindig másik iker mellett döntöttem. Nagy sajnálatomra most már csak az alaplakkot találtam, remélem, valahol még rábukkanok a lila csillámcsodára is.
Kifogyóban van a Garnier Velvet ajakápolóm, így hát velem jött ez a cuki kis balzsam is, a hatása felől vannak kétségeim, de... ha mást nem is, a tégelyét biztosan fogom hasznosítani, újabban mániákus ajakradírkotyvasztó lettem. (Talán már nem annyira aktuális, de ha szeretnétek, szívesen írok egy bejegyzést arról, hogy én hogyan készítem.)
Sokszor éreztem hiányát egy aranyos-bronzos tusnak, többször be is akartam már szerezni ezt, most akciósan egyszerűen nem hagyhattam ott. A Stay  With Me szájfényekkel is hasonló a helyzetem.... hosszú ideje szemezgetek már velük, azt hiszem, ez jó alkalom lesz a kipróbálásra.

   Essence Little Bakery kézkrém (Vanilla Apple Pie), Soliteint Solifruit mengós-shea vajas testápoló

A fenti két termék kicsit kilóg a sorból, mivel már mindkettőt mutattam a facebookon. Nem is tudom, miért, de az Essence kézkrémekről végig úgy gondoltam, hogy az epreset fogom beszerezni... holott vaníliamániás vagyok, persze végül ez jött velem.:) A Soliteint testápolót tegnap hozta a postás, hamarosan írok róla bővebben is.:)

Az első két képen szereplő termékekről részletesebb tesztet nem tervezek, mert több holmi is van még, amit az ünnepek előtt vettem vagy kaptam, és még meg se említettem őket, de ha szeretnétek, írok ezekről is, csak jelezzétek, miről.:)

Ti mit szereztek be, terveztek megvenni a kiárusításon?:)

2 megjegyzés:

  1. Én csak egy szájfényt vásároltam :) de azt is kár volt... ma rájöttem, miután kipróbáltam :( úgy vagyok vele, minek vásároljak be azért mert sok cucc 299Ft.- úgy se fogok hozzá nyúlni :D és csak itt porosodna :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hüm... azt hiszem, egyetértek veled. Picit talán furán jön ki ez a bejegyzésem után, de... alapvetően én is így gondolom.:)

      Törlés