Essence Little Bakery kiadás

10:42 Varjúlány 4 Comments

Nagy meglepetésemre néhány napja belefutottam egy kis előzetesbe az Essence kézkrémeket tartalmazó kiadásáról, ha minden igaz, nemsokára megérkeznek hozzánk is.:)

 
 Eperkrémes muffin


 Vaníliás-almás pite

 Málnás-csokis süti

Szerintem istenien hangzanak.:) Nem is tudom, melyiket választanám hirtelen...
De van azért itt egy kis negatívum is, vagy legalábbis furcsaság, ami felett nem tudok napirendre térni. Idestova február... szerintem mire a krémek az üzletek polcaira kerülnek, lesz is annyi. Lehet, hogy csak én vagyok így vele, de én kézkrémet mindig tél elején, november környékén szoktam venni, akkor kezd el drasztikusabban kiszáradni a bőröm, ilyenkor viszont inkább már a tavaszi dolgok érdekelnének. Ez csupán egy kis aprócska vélemény, de... valahogy én úgy látom, hogy ilyen termékek kiadásának nem most lenne itt az ideje, novemberben még az is lehet, hogy mindhármat megvettem volna, most viszont az is előfordulhat, hogy egy se jön haza velem.

Ti mit gondoltok erről az időzítésről? Maguk a krémek hogy tetszenek?:)

4 megjegyzés:

  1. Én nem bírnám elviselni, hogy sütiszagú a kezem, valahogy koszosnak érezném. Nem tudom, nekem ezek nem jönnek be :S

    VálaszTörlés
  2. Velem akkor is hazajön egy ha semmi szükségem rá...Csak az élvezet kedvéért :)

    VálaszTörlés
  3. nálunk már kinn van, valahol el is fogyott. én eperkrémes sütiset vettem és imádom:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is az a nagy esélyes, már csak a piros tubusa miatt is.:)

    VálaszTörlés