Catrice feMALE limitált kiadás

10:57 Varjúlány 2 Comments

Szinte még csak pár napja, hogy kikerültek az első képek a Nympheliáról, de máris itt a következő kollekció, ami... már így, az elején bevallom, egyáltalán nem nyerte el a tetszésem.


Eye Aquarelle Duo: 
01; Love Me Gender, 02; Tomboy, 03; Boys Are Back

Hüm... bár kíváncsi vagyok, hogy mit takar az Aquarelle név -ha egy különlegesebb textúrát, akkor biztosan megtapogatom-, de nem hinném, hogy akár csak az egyik duo is hazajönne velem, mert ezek a színek nagyon távol állnak tőlem. Kár érte. 


 Eye Aquarelle applikátor

Sokakkal ellentétben én néha használok applikátort, extracsillámos festékekhez praktikusabb, mint az ecset, de... mégse ragadott magával különösebben ez sem.

Dip Powder Pen-Eyeshadow & Liner
01; So Suit!

Ami számomra az összes termék közül a fekete ló, az ez a multifunkciós szemceruza és szemfesték. A használhatóságát illetően vannak kétségeim, de azért egy pillantást szerintem megérhet.:) 

 Mascara Topcoat, 
01; FEMIman

Mostanában nagyon csábítanak a színes spirálok,  szeretnék kipróbálni minél többfélét, csupán egy aggályom van: félek, hogy nagyon hamar tönkremennének. Általában még egy hagyományos, fekete festék is hamarabb beszárad, minthogy elhasználnánk, pedig azt szinte minden nap elővesszük, akkor egy ilyen.... ez tart vissza a vásárlástól.

Cream to Powder Blush,
01; A Woman's World

Ami a leginkább elnyerte a tetszésem a kollekcióból, az ez a különlegesnek ígérkező krémes, de arcon már púderes hatású pirosító. Imádom a krémes pirosítókat, rajtam szinte csak ezek működnek, így aztán nagyon tudok örülni, amikor belefutok egy ilyenbe.:)

Soft Touch Ultimate Nail Laquer 
01; A Woman's World, 02; Nude, 03; Who Are Blue?, 04; So Suit! 

A legnagyobb csalódást számomra -legalábbis így, képek alapján- a lakkok jelentik. Sok kiadás volt már, ami nem nyerte el a tetszésem, de rendre mindet megmentette az, hogy a lakkok közül legalább egy-kettő tetszett. Ezúttal ez nincs így, sajnos egyik árnyalatot se tudom elképzelni a kezemen.:/


Nektek hogy tetszik ez a kollekció? Van esetleg valami, amibe beleszerettetek?:)

2 megjegyzés:

  1. Én a pirosítókat néztem ki, de a lakkok is kacsingatnak :)

    VálaszTörlés
  2. A pirosító nekem is tetszik, a lakkok... majd kiderül élőben, talán megnyernek engem is.:)

    VálaszTörlés